کد خبر: ۹۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه زرقان:

دولت باید در زمینه ی حقوقهای نجومی اعتماد مردم را جلب کند

امام جمعه زرقان گفت: دولت باید در زمینه ی حقوقهای نجومی اعتماد مردم را جلب کند زیرا این موضوع لکه سیاهی بر مدیریت اجرائی کشور گذاشته است و دولت هم می بایست به قول خود عمل کند و خدای نکرده این تصور ایجاد نشود که حرف هست ولی قصد نیست.
به گزارش شیرازه به نقل از  زرقونیا ،حجت الاسلام محمد هادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه های نماز جمعه گفت : ماه محرم ماه شکوه و عظمت شیعیان در عالم است و بدون شک همه ی عالم حتی مسیحیان و یهودیان ،شیعیان را با ماه محرم و تاسوعا و عاشورای آن می شناسند.

حجت الاسلام ربانی شیرازی با اشاره به اهمیت ماه محرم و عزداری سالار شهیدان امام حسین (ع) با اشاره به این موضوع که دشمنان این نظام و شیعیان ذره بین گذاشته اند تا سوژه ای از شیعیان امام علی (ع) پیدا کنند گفت: دشمنان هیاتهای عزاداری را به شدت زیر نظر دارند تا خدای نکرده اگر عمل بدی ، نزاعی و …را دیدند سریعا آنرا در رسانه ها و فضاهای مجازی منتشر نمایند و بزرگنمایی صورت دهند.

امام جمعه زرقان با اشاره به اینکه شیعیان سیلی کوبنده ای بر وهابیت زده است افزود : گروههای تکفیری و تروریستی ولیده نامشروع وهابیت هستند .

امام جمعه زرقان خواستار آن شد تا همگان و خصوصا هیئتهای عزاداری هوشیار باشند و بهانه به دست دشمن ندهند و در عوض امام خود را بزرگ بداریم و وفادار به امام خود باشیم و از امام حسین (ع) و یارانش به بزرگی و عظمت یاد کنیم .

وی با اشاره به اینکه باید در کنار مظلومیت امام حسین (ع) به شجاعت ، زهد ، تقوی و کرامت و سایر ویژگیهای ایشان اشاره شود افزود : باید در سخنرانیها به تمام جوانب شخصیت عظیم امام حسین (ع) توجه گردد .

گزارش دیوان محاسبات در خصوص حقوقهای نجومی

حجت الاسلام ربانی شیرازی با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در خصوص حقوقهای نجومی گفت : اینکه از ۴۰۰ میلیارد دریافتی ناعادلانه هنوز ۵ میلیارد به بیت المال برگشته ناکافی هست افزوددولت باید در زمینه ی حقوقهای نجومی اعتماد مردم را جلب کند زیرا این موضوع لکه سیاهی بر مدیریت اجرائی کشور گذاشته است و دولت هم می بایست به قول خود عمل کند و خدای نکرده این تصور ایجاد نشود که حرف هست ولی قصد نیست.

مانور نظامی عربستان سعودی در خلیج فارس و دریای عمان

امام جمعه زرقان با اشاره به مانور نظامی غیر منتظره عربستان در آبهای خلیج فارس و دریای عمان گفت: عربستان به قول خودش با این مانور می خواهد خودی نشان دهد و با چند کشتی و زیر دریایی ایران قدرتمندرا بترساند . آنان در فاجعه منا باید یادشان بیاید که چگونه پس از هشدار قاطع فرمانده کل قوا در زمینه ی تعیین وضعیت شهدای ایرانی دچار ترس و هراس شده بودند.
اوضاع یمن

حجت الاسلام ربانی شیرازی ضمن محکومیت فجایع آل سعود در یمن و اوضاع هزاران یمنی و کودکی که با فقر و گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند از مدعیان حقوق بشر غربی به شدت انتقاد کرد و گفت : متاسفانه غربیها که برای انقراض تعدادی حیوان و نسلی از آنها داد و فریاد بر می آورند ، متاسفانه در قبال کشتار و مظلومیت کودکان یمنی عاطفه و انسانیت خود را از دست داده اند و ساکتند.
برچسب ها: نجومی ، دیوان ، محاسبات
نظرات بینندگان