کد خبر: ۹۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
جوان هیئت در گفتگویی صمیمی:

نیازمند حمایت مسئولان از نوجوانان هستیم

نوجوان هیئت در گفتگویی صمیمی: با توجه به نوجوان بودن این هیئت نیازمند حمایت مسئولان استان و توجه بیشتر به این هیئت وقشر نوجوان داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری موج ما، به مناسبت ایام حزن و اندوه سالار شهیدان این بار به سراغ هیئت عاشقان سالار شهیدان رفته است و گپ‌وگفتی کوتاه با یکی از خادمان نوجوان این هیئت انجام داده است.

مجید روستا یکی از خادمان نوجوان اهل بیت(ع) است که در هیئت عاشقان سالار شهیدان واقع در بلوار سادات محله بریجستون شیراز در این ایام مشغول عزاداری است و در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر دلیل حضور در این هیئت گفت: یکی از مزیت های این هیئت که باعث شده نسبت به دیگر هیئت ها متمایز باشد حضور نوجوانان عاشق اباعبدالله است که اساسأ به عنوان هیئت نوجوانان میشناسند لذا بر این اساس کار خود را علاوه بر عزاداری آموزش های طبل زن، سنج زنی و نظم دهی در زنجیرزنی ونوحه خوانی به کودکان و نوجوانان این هیئت را دارد.


مجید روستا

روستا ادامه داد: با آموزش صحیح و نظم دهی میتوان استعدادهای هرفرد را شناخت و در جهت پرورش آن عمل کرد.
وی نقطه قابل ملاحظه این هیئت را استقبال نوجوانان جهت مداحی دانست و افزود: یکی دیگر از مزیت های این هیئت استقبال از کسانی است که آمادگی خود را جهت مداحی اعلام میدارند.

این نوجوان هیئتی دیگر برنامه‌های این هیئت را برگزاری مراسم ختم برای اشخاص که بضاعت مالی خوبی ندارند، برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت اعیاد و شهادت اعمه و برگزاری هیئت هفتگی دانست و گفت: با توجه به نوجوان بودن این هیئت نیازمند حمایت مسئولان استان و توجه بیشتر به این هیئت وقشر نوجوان داریم.



برچسب ها: موج ما ، هیئت ، خادم
نظرات بینندگان