کد خبر: ۹۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز :

سارقی که دست خالی پا به فرار گذاشت

سارقی که اقدام به ربودن مقدار زیادی طلا از یک منزل کرده بود، هنگامی که متوجه وضع بدش شد طلا ها را پس داد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ سارقی که اقدام به ربودن مقدار زیادی طلا از یک منزل کرده بود، هنگامی که متوجه وضع بدش شد طلا ها را پس داد.

محمدصادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز به خبرنگار ما گفت: مقداری طلا به وزن حدود نیم کیلو، شبانه از یک منزل در آباده‌طشک از توابع نی ریز به سرقت می‌رود.

وی ادامه داد: با اعلام شکایت به پاسگاه انتظامی شهر آباده‌طشک و تشکیل پرونده توسط قضات دادگاه عمومی این شهر  پیگیری پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده می‌شود.

رفیعی افزود: با تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی و طی یک عملیات پلیسی- فنی کارآگاهان سرنخهایی به دست می‌آورند و سارق تا حدود90 درصد شناسایی می‌شود و بطور نامحسوس تحت نظر قرار می‌گیرد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز بیان داشت: وی که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند سرانجام پس از یک هفته از سرقت طلاجات، آنها را داخل یک نایلون تیره گذاشته و شب‌هنگام در پشت دیوار خانه مالباخته قرار می‌دهد.


وی در پایان گفت: صبح روز بعد مالباخته طلاهای سرقتی را پیدا می‌کند و به مأموران اطلاع می‌دهد. سارق نیز که متوجه می‌شود شناسایی شده، متواری می‌گردد، اکنون تلاش برای دستگیری سارق فراری در جریان است.

برچسب ها: نی ریز ، طلا ، تحقیقات
نظرات بینندگان