کد خبر: ۹۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

شیراز میزبان دومین همایش بین المللی ارگونومی

دبیر علمی دومین همایش بین المللی ارگونومی ایران، از برگزاری این همایش در روزهای پایانی مهر، در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، علیرضا چوبینه دبیر علمی دومین همایش بین المللی ارگونومی ایران گفت: در این همایش، سه مهمان خارجی از کشورهای کانادا و سوئد و 52 استاد داخلی در موضوعات گوناگون ارگونومی شامل طراحی انسان محور، ارگونومی شناختی، ارگونومی فیزیکی و ایمنی خطای انسانی سخنرانی می کنند.

وی اضافه کرد: در کنار این همایش، سیزده کارگاه تخصصی از سوی متخصصان خارجی و داخلی برگزار می شود؛ همچنین برپایی دو میزگرد علمی تخصصی با موضوع "افق آموزش و پژوهش در ارگونومی و جایگاه شغلی دانش آموختگان رشته ارگونومی" و "ارگونومی در صنعت: چالش ها و فرصت ها" از برنامه های این همایش است.

شیراز میزبان دومین همایش بین المللی ارگونومی

دبیر علمی همایش ادامه داد: از بین 406 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش، 46 مقاله به صورت سخنرانی و 145 مقاله به شکل پوستر پذیرفته شده و ارایه می شود.

چوبینه یادآور شد: شرکت کنندگان این رویداد علمی شامل دانشجویان، استادان، کارشناسان بهداشت حرفه ای، ایمنی صنعتی و HSE  شاغل در بخش صنعت هستند.

دومین همایش بین المللی ارگونومی ایران، بیست و هشتم تا سی ام مهر، از سوی مرکز تحقیقات علوم بهداشتی، مرکز تحقیقات علوم توانبخشی و با مشارکت انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می شود.
نظرات بینندگان