کد خبر: ۹۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان:

بی تفاوتی صداو سیمای فارس در حق مردم سروستان هیچ توجیهی ندارد

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان از صدا و سیمای مرکز فارس به دلیل عدم پوشش تلویزیونی مراسم عزاداری سروستانی ها در محرم امسال انتقاد کرد و این کار را اجحاف در حق مردم این شهرستان دانست.

به گزارش شیرازه  به نقل از سروستان ما حجت الاسلام مجید زارع پور، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن تقدیر از مردم، هیئآت مذهبی و هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه مستقر در این شهرستان که در طول دهه اول و دوم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدا.... الحسین(ع) با اجرای برنامه های باشکوه عزاداری با این نمایندگی نهایت همکاری داشته اند، اظهار داشت: اجرای بیش از 400 منبر سخنرانی و روضه و همچنین برنامه کم نظیر زنجیرزنی، سینه زنی، مراسم زیارت عاشورا و شام غریبان از جمله برنامه های موفق، تاثیرگذار و فوق العاده باشکوه مردم این خطه از ایران اسلامی می باشد که شایسته تقدیر است.


وی در ادامه سخنان خویش با انتقاد شدید از مسئولین صدا و سیمای مرکز فارس که طی این دو دهه عزاداری، هیچگونه گزارشی از مراسم باشکوه عزاداری سروستانی ها تولید و پخش نکرده، تصریح کرد: این بی تفاوتی و بی مسئولیتی احجاف در حق مردم ولایی، بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه سروستان بوده و جای هیچگونه عذر و بهانه ای برای  فرار از مسئولیت وجود ندارد.


حجت الاسلام زارع پور همچنین اظهار داشت: کم نظیر ترین مراسم زنجیر زنی و شام غریبان در سطح استان و حتی در کشور در شهرستان سروستان برگزار می شود اما هیچگونه گزارشی از این مراسم از طریق رسانه ملی پخش نمی شود که این مساله باعث تاسف است.


وی در پایان این گفتگو خواستار توجه و پیگیری مسئولین این شهرستان در جهت حل مشکل پخش برنامه های فرهنگی از طریق صدا و سیمای استان و سایر شبکه های تلویزیونی کشوری شد.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان