کد خبر: ۹۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
فرماندار سپیدان خبر داد:

سرشماری حضوری در سپیدان آغاز شد

فرماندار سپیدان گفت: سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سطح شهرستان توسط 24 مأمور انجام می شود.

به گزارش شیرازه  به نقل از مارگون مشتاقی لار فرماندار شهرستان در گفتو گو با خبرنگارماگفت: آن دسته از افرادی که از طریق سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند تنها هنگام حضور مأموران سرشماری کدرهگیری خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه سرشماری حضوری توسط 24 مأمور در سطح شهرستان سپیدان برگزار می شود، اظهار کرد: مأموران سرشماری، کارت شناسایی و لباس فرم مخصوص دارند و از تب لت برای ثبت اطلاعات استفاده می کنند و دیگر از برگه های سرشماری در سال جاری استفاده نمی شود و این گونه شهروندان می توانند مأموران ما را بشناسند.

فرماندارسپیدان افزود: گروه‌‌های سرشمار نیز توسط وسایل نقلیه فراهم شده از سوی دستگاه های مختلف در سطح شهرستان جا به جا می شوند تا آمارگیری سریعتر انجام شود.

مشتاقی لار با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی تاروزجمعه هم تمدید شد، عنوان کرد: همچنین مأموران سرشماری برای دریافت اطلاعات خانوارها به درب منازل مراجعه می‌کنند که امیدواریم همکاری های لازم همشهریان با آنان صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر در حدود 41 درصد از سپیدانی ها در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند و می طلب عموم مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند، چرا که جمع آوری این اطلاعات در تصمیم گیری های کلان کشوری بسیار مؤثر است.


نظرات بینندگان