کد خبر: ۹۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

ساخت خانه بهداشت عشایری در سپیدان

بازدید از مناطق عشایر نشین سپیدان به منظور انتخاب محل مناسب برای ساخت خانه بهداشت عشایری با حضور مسئولین استانی وشهرستانی صورت گرفت .

به گزارش شیرازه   به نقل از مارگون بازدید به  منظور انتخاب محل مناسب برای ساخت خانه بهداشت عشایری با حضور مسئول شبکه مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ، رئیس اداره امور عشایر سپیدان " مسئول واحد ستاد توسعه شبکه و ارتقا سلامت و کارشناس برنامه عشایر مرکز بهداشت سپیدان برگزار گردید

سیاوش کریمی درگفتگوبا خبرنگار ما با اشاره به اینکه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی  مناسب به عشایر منطقه یکی از اولویت های شبکه بهداشت و درمان سپیدان است گفت : با توجه به اجرای  برنامه پزشک خانواده و طرح تحول نظام بهداشت در مناطق شهری و روستایی  شهرستان  بر لزوم اجرای صحیح و دقیق  آن ها در مناطق عشایرنشین شهرستان تاکید کرد.

وی افزود : به همین منظور و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  و اداره امور عشایر شهرستان اقدام به بازدید منطقه ای برای ساخت اولین خانه بهداشت عشایری در شهرستان کرده ایم .

در ادامه  منوچهر حسینی ضمن اشاره به مزیت های ساخت این خانه بهداشت گفت : با توجه گستردگی جمعیت عشایر در منطقه کمهر  و فاصله زیاد  این منطقه تا مراکز بهداشتی و درمانی   این منطقه به عنوان اولین منطقه  شهرستان برای ساخت خانه بهداشت عشایری و اجرای طرح بهورز عشایری انتخاب شده است .

وی افزود : پیگیری های لازم برای تامین اعتبار این طرح انجام شده است و به زودی مراحل ساخت و انتخاب پیمانکار آن شروع می شود.

گفتنی است استخدام نیروی بهورز عشایری برای اجرای این طرح  از طریق آزمون استخدامی بهورز در سال 95 انجام شده و طبق برنامه زمانبندی از پانزدهم آبان ماه سال جاری در دوره های تئوری و عملی دوره بهورزی شرکت می کند .

نظرات بینندگان