کد خبر: ۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵

مشارکت بیش از 81 درصدی مردم بوانات در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95

فرماندار بوانات گفت: از حضور و همکاری مردم خوب شهرستان بوانات در مرحله اول سرشماری غیر حضوری نفوس و مسکن کمال تشکر را دارم.
به گزارش شیرازه، سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 از تاریخ 3 مرهماه بصورت همزمان با سراسر کشور در شهرستان بوانات نیز آغاز شد و تا پایان مهرماه مردم با حضور در کافی نت ها یا از طریق رایانه های خانگی اطلاعات خود را ثبت کردند که با مشارکت خوب مردم بوانات از این حیث رتبه چهارم استان را دارد.

محمداسداللهی فرماندار شهرستان بوانات در گفتگو با خبرنگار "حرف رسا" ضمن اعلام این خبر از حضور پر شور مردم شهرستان در این سرشماری قدردانی کرد و اظهار داشت: با پایان مرحله اول سرشماری عمومی نفوس و مسکن که از 3 مهرماه امسال بصورت اینترنتی شروع و تا پایان مهرماه ادامه داشت مردم شهرستان بوانات با حضور گسترده و مشارکت کم نظیر توانستند رتبه چهارم استان را با ثبت نام بیش از 81 درصد از خانوار ها کسب نمایند.

مدیر اجرایی سرشماری شهرستان بوانات ضمن تشکر از مردم شهرستان بدلیل مشارکت گسترده و تقدیر از فعالیت بی شائبه اعضای ستاد سرشماری شهرستان و یاری دستگاه های اجرایی گفت:در حال حاضر مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با فعالیت 14مامور سرشماری در حال انجام است.

فرماندار بوانات اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و اجرای مناسب و صحیح سرشماری و اخذ اطلاعات دقیق از خانوارها بتوانیم در برنامه ریزی آینده شهرستان موثر واقع شویم.

وی افزود: تا تاریخ 4 آبان و در مرحله حضوری سرشماری تا کنون بیش از 5549 خانوار در سطح شهرستان ثبت نام شده اند که از این حیث مجموع نیز مقام دوم استان را داریم و این نشان از  صداقت و همراهی خوب مردم با مسئولین و برنامه های کشور و دولت می باشد.



منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان