کد خبر: ۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

پسر بچه بازیگوش دو خودرو را به آتش کشید

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

پسر بچه بازیگوش دو خودرو را به آتش کشیدبه گزارش شیرازه، در ساعت 10:35 صبح روز گذشته، پس از اعلام حریق خودرو پیکان در میدان مهارت از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه شش، تیم اطفایی به سرعت راهی محل حادثه شد.

علی اصغر ادب کمک فرمانده ایستگاه شش در این باره گفت : با اعلام ستاد فرماندهی مبنی بر حریق خودرو پیکان، به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و پس از حضور، مشغول اطفا بودیم که دومین حریق خودرو در فاصله 300 متری آن محل به ما اعلام شد و واحد 62 سریعا به محل اعزام شد و آتش سوزی  این خودرو نیز در کمترین زمان ممکن انجام شد. با حضور مالک خودرو اول و با توجه به داشتن دوربین مدار بسته، از وی تقاضا کردیم که دوربین را بررسی کند و مشاهده شد که حریق توسط کودکی حدودا 13 ساله و بوسیله کبریت ایجاد شده است و پس از دقایقی همان کودک از کوچه ای که حریق دوم اتفاق افتاده، خارج می شود.

اطفاء اولین خودرو توسط یک دستگاه خاموش کننده شش کیلویی صورت گرفت و دومین خودرو نیز بوسیله چندین رشته آب دهی خاموش شد. این عملیات پس از انجام صورتجلسه با هماهنگی عوامل نیروی انتظامی و ایمن سازی محل به پایان رسید.

پسر بچه بازیگوش دو خودرو را به آتش کشیدآتش سوزی در طبقه دهم یک ساختمان به دلیل اتصال برق 
از اعلام مرکز فرماندهی 125، مبنی بر وقوع آتش سوزی در طبقه دهم یک ساختمان بلندمرتبه در شهرداری منطقه یک شیراز، تیم های اطفایی از ایستگاه دو به سرعت راهی محل حادثه شده و پس از حضور، بدون درنگ، اطفا محل حادثه که در دفتر یک شرکت و به دلیل اتصال برق سه راهه اتفاق افتاده بود را بوسیله چندین دستگاه خاموش کننده و چند رشته آب دهی انجام دادند. اطفاگران 125 پس از تلاش یک ساعته این آتش سوزی را مهار کرده و مانع از سرایت آن به دیگر طبقات ساختمان شدند.


ازسقوط خودرو در کانال آب تا واژگونی پژو 206
در حادثه اول که در کمربندی کوشک میدان در ساعت 9:5 دقیقه رخ داد، در اثر احراف خودرو خودرو و سقوط در کانال آب، مرد 50 ساله، سرنشین خودرو مصدوم شد. تیم امدادی از ایستگاه 17 به سرعت خود را به محل حادثه رساند و عملیات امدادرسانی و ایمن سازی محل حادثه را انجام داد.

همچنین در ساعت 15:35 دقیقه نیز، گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در بولوار شهید رجایی از طریق سامانه 125، به ایستگاه چهار اعلام شد و تیم امدادی به سرعت راهی محل اعلام شده شد و پس از ایمن سازی محل، بوسیله تجهیزات هیدرولیک، خودرو به حالت اولیه برگرداند و با انتقال خودرو به حاشیه امن از خیابان و تنظیم صورت جلسه این عملیات امدادی به پایان رسید. در ساعت 11:37 دقیقه نیز عملیات امدادی حادثه انحراف از مسیر خودرو وانت نیسان و برخورد آن با تیر چراغ برق، توسط آتش نشانان همین ایستگاه، در بولوار حسینی الهاشمی انجام شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان