کد خبر: ۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

400 دانش آموز پسر جهرمی راهی اردوی راهیان نور می شوند

سرهنگ شادمند با اعلام خبر اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اینگونه فعالیت های عظیم فرهنگی را حرکتی تأثیرگذار و سازنده بر آینده کشور توصیف کرد .

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری اعزام راهیان نور دانش آموزی با اعلام خبر اعزام 400 دانش آموز پسر به اردوی راهیان نور، اظهار داشت: این حرکت عظیم بلا شک بر آینده ی فرهنگی کشور بدون تأثیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم، تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.

سرهنگ شادمند با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان از اردو های راهیان نور تصریح کرد:نسل نوجوان و جوان کشور که به عنوان سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی با حضور در اردوهای راهیان نور ضمن آشنایی با مناطق عملیاتی، حماسه ها و شهدای دفاع مقدس، به خودسازی معنوی پرداخته و با تقویت آموزه های دینی در مقابل آسیب های اجتماعی و هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی نیز مصون می گردد. 

وی با اشاره به همزمانی اعزام کاروان های راهیان نور با ایام محرم و صفر افزود : فرصت بسیار خوبی است تا زائرین کربلای جنوب ایران آشنایی با مکتب حسینی وپیام های عاشورایی 
بیشتر آشنا شوند.


فرمانده سپاه جهرم در خاتمه با تشکر از همکاری های اداره آموزش و پرورش و جامعه‌ی فرهنگی شهرستان، اعلام داشت: کاروان 400 نفری دانش آموزان جهرمی ، صبح روز دوشنبه دهم آبانماه، مصادف با چهارمین روز از هفته‌ی بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروند کنار و علقمه اعزام می شوند

نظرات بینندگان