کد خبر: ۹۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
رئیس شورای شهرستان شیراز:

جهت شناساندن شیراز به جهانیان تلاش همه مردم و مسئولان نیاز است

رئیس شورای شهرستان شیراز جهت شناساندن شیراز به جهانیان تلاش همه مردم و مسئولین دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد باید در تحقق این امر همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش شیرازه  به نقل از پایگاه تحلیلی خبری موج ما؛ سید کمال پاک فطرت رئیس شورای شهرستان شیراز در گفتگو با خبرنگار ما از روند اجرای نام گذاری شیراز به عنوان پایتخت جوان جهان اسلام  گفت: این لقب در سال ۲۰۱۵ به شهر استانبول کشور ترکیه نسبت داده شد و جهت نام گذاری یک شهر دیگر در سال ۲۰۱۷ از تمام کشورهای حائز شرایط، در این اجلاس جهت شرکت دعوت بعمل آمد.

پاک فطرت ادامه داد: از کشور جمهوری اسلامی ایران پنج شهر از جمله مشهد، شیراز، تبریز، همدان و اصفهان بعنوان کاندیدای انتخاباتی شرکت نمودند و پس از بررسی های صورت گرفته در بین کشورهای جهان، شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد.

وی یادآور شد: در اسفند ماه سال گذشته، شیراز را به سازمان کنفرانس اسلامی معرفی و پس از انجام اقدامات اولیه از جمله معرفی امکانات، داشته های تاریخی، مذهبی و علمی صورت گرفت و در جهت تحقق این امر شهرداری شیراز و شورای شهر شیراز تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند.

 رئیس شورای شهرستان شیراز با ابراز امیدواری نسبت به معرفی شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام اذعان داشت: برنامه های مختلفی به یاری دستگاه‌های استان برگزار می شود تا این عنوان بدست آمده در تحقق معرفی هر چه بهتر این شهر زیبا، محقق شود.

پاک فطرت افزود: استان فارس قابلیت ها و جاذبه های منحصر به فرد در بخش های مختلف گردشگری را دارد.

وی جهت شناساندن شیراز به جهانیان تلاش همه مردم و مسئولین دانست و ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد باید در تحقق این امر همت مضاعف داشته باشند.

 رئیس شورای شهرستان شیراز در پایان تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم در جهت این امر به این هدف دست یابی پیدا کنیم.

انتهای پیام./۲۲۵۲۲۵
نظرات بینندگان