کد خبر: ۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
14 آبان ماه جاری صورت می‌گیرد

برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه (س) در حرم امامزاده عبدالرحمان اقلید

مسئول فرهنگی امامزاده عبدالرحمان اقلید از برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه (س) همزمان در سراسر جهان در روز جمعه 14 آبان‌ماه جاری در حرم امامزاده عبدالرحمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سید علی معصومی مسئول فرهنگی امامزاده عبدالرحمان اقلید امروز از برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه (س) همزمان با سراسر جهان در روز جمعه 14 آبان‌ماه جاری در حرم امامزاده عبدالرحمان این شهرستان خبر داد.

وی عنوان داشت: این سفره با حضور دختران سه تا پنج‌ ساله و پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر امامزاده عبدالرحمان اقلید برپا خواهد شد.

معصومی با اشاره به برگزاری این آیین در دمشق، کربلا، نجف، سامرا، قم، مشهد و 100 نقطه در ایران و جهان تصریح کرد: دفاع از مظلومیت حضرت رقیه (س) و حرکت در راستای زنده نگه‌داشتن ارزش‌های والای نهضت عاشورا ازجمله اهداف برپایی این سفره است.

مسئول فرهنگی امامزاده عبدالرحمان اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه این آیین برای دومین سال در اقلید برگزار می‌شود از خانواده‌ها برای شرکت در آن و آشنایی هرچه بیشتر فرزندان با اهل‌بیت (ع) و مناسبت‌های ملی و مذهبی و نیز بیداری و ارتقای سطح آگاهی آنان از فلسفه عاشورا و قیام‌ها و رشادت‌هایی که در راستای زنده نگه‌داشتن اسلام و جایگاه آن صورت گرفته است، دعوت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات بینندگان