کد خبر: ۹۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
در جشنواره تامین اجتماعی و رسانه اتفاق افتاد؛

درخشش نمایش های بلند رادیو

معاون صدای مرکز فارس از درخشش نمایش های بلند رادیو در جشنواره تامین اجتماعی خبر داد و گفت: آثار خانم لیلا اسراری حائز مقام اول شد.

درخشش نمایش های بلند رادیو در جشنواره تامین اجتماعی و رسانهبه گزارش شیرازه، علی رضا نجابت بیان داشت: در جشنواره کشوری تامین اجتماعی و رسانه در رشته نمایش رادیویی که در تهران برگزار شد، هیات داوران، آثار ارسالی خانم سیده لیلا اسراری از صدا وسیمای فارس را شایسته کسب مقام اول دانست.

وی به تشریح این جشنواره پرداخت و بیان داشت: این جشنواره به طور سالانه برگزار می شود و کارهای رسانه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد وآثار برتر اعلام می شود.

معاون صدای مرکز فارس ادامه داد: نمایش های بلند «گلرخ» نوشته مریم پور ورهرام، «قفل بسته» نوشته الهام بهرامی شاد و »شلوار مکعبی» نوشته محسن منوریان در نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه به مقام اول کشوری رسیدند در حالی که برای مقام های دوم و سوم در این جشنواره هیچ اثری از سایر مراکر حایز رتبه نشد.

نجابت خاطر نشان کرد:همکاران هنرمند در حوزه رادیو، نمایش های متعددی را با موضوع تامین اجتماعی تهیه و پخش کردند که به دنبال فراخوان جشنواره تامین اجتماعی، کارشناسان طرح و برنامه به بررسی طرح های برنامه سازان پرداختند و در نهایت سه طرح رادیویی خانم لیلا اسراری به تصویب رسید.

وی گفت: پس از تصویب و مشاوره با سعید شیردل کارشناس بیمه تامین اجتماعی و سردبیری حمید اکبرپور از هنرمندان و نویسندگان حرفه ای رادیو فارس، کارگردانی نمایش به عهده آرش جمال الدینی گذاشته شد و با همراهی و تلاش فراوان ایفاگران نقش از جمله علی محمد حسام فر، اسماعیل مرزبان ، مهنوش رمضانی، محسن منوریان ، لیلا فاتحی ، آرش جمال الدینی ،مژده برزگر، اشکان فرهادی، شمسی شفیعی، نسا توافق، لیلا اسرار،صمد فرهنگ، و افکتوری لیلا اسرار و صدابرداری طاهره اسلمی و سیدهادی حسینی به مرحله تولید رسید.

درخشش نمایش های بلند رادیو در جشنواره تامین اجتماعی و رسانهدرخشش نمایش های بلند رادیو در جشنواره تامین اجتماعی و رسانه


انتهای پیام/

نظرات بینندگان