کد خبر: ۱۰۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

فوتسال جام شهدا در نی ریز پایان یافت

مسابقات فوتسال جام شهدا در بخش قطرویه به مناسبت هفته بسیج با شناخت تیم برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛مسابقات فوتسال هفته بسیج جام شهدا حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در حالی به کار خود پایان دادند که تیم شهید بهشتی به مقام قهرمانی و تیم شهدای شهرک وزیره به مقام نایب قهرمانی و شهدای ریزاب به مقام سومی دست یافت.


دیدار رده بندی این مسابقات بین تیمهای شهید محبی قطرویه و شهدای ریزاب برگزار شد که دو تیم پس از نتیجه مساوی 1 به 1 به مصاف ضربات پنالتی رفتند که در نهایت  تیم شهدای ریزاب با نتیجه۳ بر۱ در ضربات پنالتی به پیروزی  رسید و عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص داد.


بازی فینال نیز  بین تیم شهید بهشتی قطرویه و شهدای شهرک وزیره برگزار شد که بازی در نیمه اول با نتیجه ۱ بر صفر به نفع تیم شهید بهشتی پایان یافت.

و این تیم موفق شد در نیمه دوم نیز یک گل دیگر به ثمر برساند تا در نهایت بازی با نتیجه 2 به 0 به نفع تیم شهید بهشتی به پایان برسید و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است؛ بازی فینال با حضور سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه نی ریز ، حجت الاسلام و المسلمین  حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نی ریز و  حجت الاسلام والمسلمین ملک و برادر پاسدار اسماعیل مبارکی مسئول تربیت بدنی سپاه نی ریز در سالن ورزشی شهر قطرویه برگزار شد.


گفتنی است این مسابقات با حضور 8 تیم و در قالب دو گروه تحت جام شهدا به مناسبت هفته بسیح توسط حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر قطرویه برگزار گردید.





نظرات بینندگان