به دنبال افزایش کیفیت خدمات شرکت های مسافربری هستیم
به گزارش شیرازه،
علیرضا آقا سلطان رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس که
به منظور سرکشی به پایانه دارابگرد به داراب سفر کرده بود در گفتگو با
خبرنگار ما گفت: در پایانه مسافربری دارابگرد سه شرکت فعال و یک شرکت نیمه فعال وجود دارد.
وی گفت: دغدغه داریم که در پایانه مسافربری دارابگرد جهت حمل مسافر، فضایی سالم و رقابتی ایجاد کنیم که شهروندان دارابی در کمال رضایت قرار گیرند و بدنبال ارتقاء سطح کیفیت خدمات هستیم.
آقاسلطان در رابطه با تعداد شرکت های موجود در این پایانه گفت: در حال حاضر سه شرکت مسافربری در داراب داریم و با توجه به تقاضا های موجود، چهار شرکت دیگر تقاضای اضافه شدن به این پایانه را دارند.
وی در رابطه با اضافه شدن شرکت های مسافر بری گفت: شرکت های جدید درصورتی به این سیستم اضافه خواهد شد که بخواهد خدمات جدید و نوآورانه تری را به ارمغان بیاورد.
این مقام مسئول با اشاره به طرح جدید سیر گفت: این طرح باعث می شود فضای پایانه های مسافربری رقابتی شود و مردم می توانند مشاهده کنند که کدام شبکه قوی تر عمل می کند و از سرویس های آن شرکت استفاده کنند که در نهایت ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی را در پی خواهد داشت.
رئیس اداره مسافر، با بیان اینکه عرضه و تقاضای شهرها رصد می شود، گفت: در کارگروه مدیریت مسافرین مشکلات رصد می شود و درصورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، اقدام به اضافه کردن سرویس شهرهای موجود و دیگر شهرها می نمائیم.
فریدون نریمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای داراب گفت: سیاست ما از در خصوص ورود شرکت های جدید به پایانه مسافربری، افزایش کیفیت حمل و نقل مسافران است.
وی در رابطه با وضعیت اتوبوس های پایانه دارابگرد گفت: در حال حاضر بالغ بر 89 درصد اتوبوس های ترمینال داراب سالم هستند و نسبت به سال های گذشته کیفیت حمل و نقل تقریبا دوبرابر شده است.
منبع: داراب آنلاین