کد خبر: ۱۵۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، در گفتگو با شیرازه:

نترس بودن بارزترین ویژگی شخصیتی امام خمینی(ره) بود

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، گفت: کسی که از خدا بترسد از کسی نخواهد ترسید و این ویژگی باعث شده بود که امام راحل نیز از هیچ کسی هراسی نداشته باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل حاجی پور امام جمعه صفاشهر  و مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، در گفتگو با خبرنگار شیرازه، پیرامون ابعاد شخصیتی امام خمینی رحمت الله علیه صحبت کرد و گفت: در خصوص ابعاد شخصیتی و مکتب امام راحل حرف بسیار است ولی اگر قرار باشد منطبق بر اندیشه مقام معظم رهبری به این موضوع بپردازیم می‌توان به شخصیت ممتاز و بی.نظیر امام خمینی اشاره کرد.

وی افزود: بعد از اینکه تحول جهانی توسط امام صورت گرفت و زمینه این تغییر و تحول فراهم شد، تحول درونی امام نیز قابل تامل است.

حاجی‌پور با بیان اینکه به این خاطر به ایشان امام تحول طلاق می‌شود که توسط وی تحول بیرونی و درونی شکل گرفت، اظهار کرد: اگر تحول درونی امام وجود نداشت،  تغییرات بیرونی نیز حاصل نمی‌شد و همین امر موجب شد که امام یک شخصیت ممتاز، خودساخته با مبانی قرآنی و ناب دینی و اسلامی بروز و ظهور کند.

وی در ادامه به ویژگی نترس بودن امام اشاره کرد و گفت: کسی که از خدا بترسد از کسی نخواهد ترسید و این ویژگی باعث شده بود که امام راحل نیز از هیچ کسی هراسی نداشته باشد و قاطعانه بگوید‌( آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند).

انتهای پیام/224224
نویسنده :
غ
نظرات بینندگان