کد خبر: ۱۶۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
رئیس کانون بسیج اساتید شهرستان ارسنجان در گفتگو با شیرازه:

انتخابات در کشور ما اهمیت بسیاری دارد

رئیس کانون بسیج اساتید شهرستان ارسنجان گفت: انتخابات در کشور ما بخاطر ماهیت مردمی بودن انقلاب ما، اهمیت زیادی دارد و چشم‌های زیادی در دنیا به انتخابات ما دوخته شده است؛ هم دوستان ما در دنیا به انتخابات ما چشم دوختند و هم دشمنان ما چشمشان به انتخابات است.

 حسین قره‌ خانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: انتخابات در کشور ما بخاطر ماهیت مردمی بودن انقلاب ما، اهمیت زیادی دارد و چشم‌های زیادی در دنیا به انتخابات ما دوخته شده است؛ هم دوستان ما در دنیا به انتخابات ما چشم دوختند و هم دشمنان ما چشمشان به انتخابات است.


وی ضمن ابراز اینکه همیشه مردم ما نشان دادند که با حضور حداکثری‌ دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید می‌کنند، اضافه کرد: ملاک اصلی انتخاب رئیس جمهور پنج ویژگی است که شامل فعال بودن در عرصه داخلی و دیپلماسی جهانی، پرکار بودن و خستگی‌ناپذیر بودن، مردمی بودن، معتقد بودن به مبانی انقلاب و ولایت‌پذیری که در این خصوص از صحبت‌ها و دیدگاه‌های نامزدها می‌توان فهمید که کدام نامزد ولایت‌مدارتر و با توصیه‌های مقام معظم رهبری بیشتر هم جهت هست. 


رئیس کانون بسیج اساتید در شهرستان ارسنجان درباره شهید رئیسی، بیان کرد: شهید رئیسی با توجه به ملاک‌هایی که بیان کردم، تراز یک رئیس جمهور انقلاب را بالا برد. در این خصوص انتظارات و توقعات بسیار بالا رفته است و اگر نامزدی این خصوصیات را داشته باشد قطعاً می‌تواند راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد. 

انتخابات در کشور ما اهمیت بسیاری دارد

وی در رابطه با مشارکت حداکثری، گفت: توصیه‌های رهبری این است که راهبرد اصلی ما در انتخابات، مشارکت حداکثری است و این برای ما در انتخابات اصل، اساس و مهم‌ترین راهبرد محسوب می‌شود.

قره خانی گفت: مشارکت حداکثری هم در بین دوستان جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت است و هم در بین دشمنان ؛ بنابراین باید تمام تلاش خود را صرف کنیم که در فضای سالم انتخابات بتوانیم مشارکت حداکثری را تأمین کنیم.

این مقام مسئول افزود: به هر حال هر  ۶ نامزد مورد تأیید انقلاب و شورای نگهبان هستند و هرکدام رای بیاورند برای ما فرقی نمی‌کند و مهم این ست که مشارکت بالا باشد؛ بنابراین باید شرایط مشارکت حداکثری را به وجود بیاوریم و مسائل دیگر از جمله اینکه کدام نامزد اصلح هست در اولویت دوم قرار دارد. 


وی در ادامه در رابطه با انتخاب اصلح تصریح کرد: باید برگردیم و رویکرد دولت‌های قبل در مدیریت حکمرانی که داشتند را ببینیم. 

 

قره خانی در پایان گفت: همان‌طور که شهید رئیسی خود را یک طلبه و سرباز ولایت معرفی کرد، یک رئیس جمهور باید سرباز ولایت باشد و با پرکاری در داخل و ایجاد دیپلماسی فعال در سطح جهانی بتواند مسائل کشور را شناسایی و با راه‌حل مناسب آن‌ها را مدیریت کند.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، انتخابات
نظرات بینندگان