کد خبر: ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

زهرا دهقان : آموزش تیر و کمان به دختران فارس را آروزی خود می دانم

زهرا دهقان بانوی کماندار المپیکی گفت : آموزش تیرو کمان به دختران نونهال و نوجوان استان فارس را یکی از آرزوهای خود می دانم .

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان فارس، دهقان بیان داشت : می دانم که دختران هم استانی من در فارس استعداد خوبی برای فعالیت در این رشته دارند و مایلم فعالیت آینده ام در جهت آموزش آنان باشد.
وی اضافه کرد : آموزش از سطوح پایه می تواند موفقیت های قابل توجهی را در عرصه بین المللی و جهانی نصیب کشورمان کند.
این بانوی شیرازی ادامه داد : از زمان بازگشت از المپیک لندن تاکنون هیچ کس از فدراسیون برای حضورم در اردوی تیم ملی تماسی نگرفته است و اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد برای ادامه رشته مورد علاقه ام از ایران می روم.
دهقان سرافرازی ایران و کسب مدال های خوشرنگ برای کشورمان را یکی از مهم ترین اهداف زندگی ورزشی اش عنوان کرد و افزود: من به هیچ عنوان نمی توانم از این رشته ورزشی فاصله بگیرم و برای رسیدن به سطح حرفه ای و رقابت در حد قهرمانی نیاز به حمایت فدراسیون و استفاده از تجربیات مربیان توانمند و امکانات استاندارد دارم و بر همین اساس روی حمایت فدراسیون تاکید دارم.
وی بار دیگر به حمایت فدراسیون از ورزشکاران برای حضور در عرصه قهرمانی تاکید کرد و افزود: به تمامی کسانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند پاداش هایی پرداخت شده، اما هنوز این پاداش به من داده نشده است.

این دانشجوی رشته انیمیشن ادامه داد: با وجود مشکلات موجود، تمریناتم را پس از بازگشت از لندن ادامه داده ام تا دچار افت بدنی یا کاهش آمادگی جسمانی نشوم .



نظرات بینندگان