کد خبر: ۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آباده در پی اهانت به پیامبر اسلام

دانشجویان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهای \"محمد رسول الله\" و \"لبیک یا رسول الله\" شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ روز گذشته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در تجمعی مقابل مسجد امام صادق دانشگاه آزاد اسلامی آباده انزجار خود را از ساخت فیلم موهن آمریکایی اعلام کردند.

دانشجویان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهای "محمد رسول الله" و "لبیک یا رسول الله" شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

در پایان این مراسم نیز بیانیه ای از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه قرائت شد که بخش هایی از این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

می خواهند نور خدا را با دهان خاموش کنند و خدا جز به کمال رساندن نور خود، نمی خواهد؛ هرچند کافران را خوش نیاید. (توبه/32)

محمد(ص) پیامبر عشق و رحمت است و نور وجودش تا همیشه ی عالم بر کائنات می تابد و عجیب نیست که کوردلان سیه رو چنین نوری را برنتابند و بخواهند تا به افکار پلید خود بر صورت آفتاب پنجه بکشند تا جایی که کینه و عداوت تمام نشدنی آمریکایی های صهیونیست و صهیونیست های آمریکایی بار دیگر به تولید و پخش فیلمی موهن علیه بزرگترین آفریده خداوند انجامید و باز هم دشمنان اسلام دست به عملی زشت و نفرت انگیز زدند و به ساحت نورانی و مقدس پیامبر اعظم(ص) اهانت کردند و قلب تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کردند. این گستاخی اولین باری نیست که رخ داده و اگر با آن برخورد نشود آخرین بار نیز نخواهد بود.

اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با اظهار تاسف از سکوت مجامع بین المللی ضمن محکومیت این توهین هولناک با دردی آکنده از درد، این مصیبت عظیم را به پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر(عج) تسلیت عرض نموده و از تمامی مسلمانان می خواهد که با احترام به همه ادیان الهی در برابر این مصیبت آرام ننشینند تا مسببان این فاجعه هرچه زودتر به سزای عمل خویش برسند و به آمریکا و رژیم جعلی اسراییل نیز هشدار می دهیم بی شک این اقدامات سخیف باعث تنفر مذهبی شده و خشم و انزجار مسلمانان جهان را در پی خواهد داشت که نمونه آن در لیبی رخ داده است.

امید است با بیداری اسلامی، حکومت های اسلامی امسال سال پایانی این دست تجاوزات به مقدسات اسلامی مسلمانان باشد؛ انشاالله.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

 

در پایان این مراسم دانشجویان با شعارهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" پرچم های آمریکا و اسراییل به آتش کشیده شدند.

 











انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان