کد خبر: ۳۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

توقف تیم بهینه راهبر در مقابل بهمن شیراز

از سری مسابقات دسته 3 کشور دیروز تیم بهینه راهبر آباده مقابل تیم نامی بهمن شیراز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ از سری مسابقات دسته 3 کشور دیروز تیم بهینه راهبر آباده مقابل تیم نامی بهمن شیراز قرار گرفت. این دیدار در زمین چمن دستغیب شیراز برگزار شد. مسابقه با قضاوت آقای علیرضا ناظری داور وسط و کمک داوران علی سالم و محمدعلی رضایی شروع گردید.

در نیمه اول، بازی آرامی از هر دو تیم مشاهده شد و با نتیجه 0-0 هر دو تیم به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیم بهینه راهبر بازی بهتری از خود نشان داد و موقعیت های خطرناکی را یکی پس از دیگری از دست داد. برخلاف جریان بازی در دقیقه 65 از روی ضربه کرنر مهرداد علی زاده مهاجم تیم بهمن با ضربه سر دروازه تیم بهینه راهبر را گشود و نتیجه بازی را یک بر صفر به نفع تیم بهمن شیراز کرد.

سرمربی تیم بهینه برای عوض کردن نتیجه بازی کاپیتان تیم مجید غلامی را به جای رامین نوروزی به بازی آورد، تیم بهینه حملات خود را ادامه داد که با مصدومیت وحید دانشور جوانترین بازیکن میدان روبه رو شد و تعویض اجباری انجام داد. در آخرنتیجه بازی با همان تک گل تیم بهمن به پایان رسید.
تیم بهینه راهبر شهرستان آباده در دومین دیدار خود در روز یکشنبه مورخ 23/7/91 ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی شهرمان میزبان شهرداری دیزیچه اصفهان خواهد بود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان