کد خبر: ۳۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

افتخار بسیج خدمت رسانی به مردم در نقاط دور افتاده و کم بهره است

سرهنگ  شایق در مراسم آغاز طرح فهرست برداری کد پستی خانه های روستایی در دهستان مهارلو شهرستان سروستان گفت:خدمات رسانی در روستاها و مناطق دور افتاده و کم بهره از افتخارات نیروی عظیم مردمی  بسیج است.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،با حضور مسوول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سروستان طرح فهرست برداری کد پستی خانه های روستایی توسط بسیج سازندگی در دهستان مهارلو از توابع بخش کوهنجان آغاز شد.

 

فرماندار سروستان در مراسم افتتاحیه این مراسم طی سخنانی کوتاه گفت:اجرای این طرح و به دنبال آن ارائه کد پستی به منازل روستایی یکی از کارهای زیربنایی و مهم در جهت خدمات رسانی دولت به روستاها می باشد و مردم و همه مسئولین محلی باید با ماموران اجرای طرح نهایت همکاری داشته باشند.

 

 

در ادامه این مراسم سرهنگ شایق،مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس نیز در سخنانی اظهار داشت:این طرح برای اولین بار در شهرستان های سروستان و کوار به صورت آزمایشی توسط بسیج سازندگی و طی سه مرحله؛آموزش، فهرست برداری و در نهایت پلاک کوبی انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به همزمانی اجرای این پروژه با عید غدیر ولایت گفت: ما اجرای این طرح مهم را در این ایام مبارک به فال نیک می گیریم و امیدواریم به همت نیروهای بسیجی که جهت انجام این پروژه آموزش های فنی و تخصصی دیده اند ظرف مدت یک ماه به اتمام برسد.

 

سرهنگ شایق خدمات رسانی در روستاها و مناطق دور افتاده و کم بهره را از افتخارات  نیروی عظیم مردمی  بسیج عنوان کرد و افزود:انجام پروژه های خدماتی و عمرانی با کمترین هزینه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در عرصه سازندگی کشور می باشد و نگاه ما در اجرای این برنامه ها صرفا جنبه فرهنگی است.

 

 

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری اداره پست شهرستان سروستان از مسوولین شوراهای روستایی، دهیاران و همه مردم روستاهای این شهرستان خواست که نهایت همکاری را با مامورین داشته باشند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان