کد خبر: ۵۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
یک نماینده مجلس:

شمخانی گفت ایران در پرونده کرسنت محکوم شده است

نماینده مردم تهران در مجلس به نقل از دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آقای شمخانی به بنده گفته که ایران در پرونده کرسنت در دادگاه لاهه محکوم شده است.
مسعود میرکاظمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام پورمحمدی پیرامون عدم صدور حکم دادگاه لاهه در پرونده کرسنت، اظهار داشت: من پس از جلسه غیرعلنی هفته گذشته مجلس که آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای ارائه گزارش به مجلس آمده بود، از ایشان پرسیدم و اقای شمخانی به بنده گفت که ایران در پرونده کرسنت محکوم شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از جهان نیوز؛ وی ادامه داد: اگر ایران در دادگاه لاهه محکوم نشده است، اطلاعات آن را در اختیار مجلس قرار دهند چرا که تاکنون بحث محکومیت ایران به اطلاع نمایندگان رسیده است و مباحث دیگری مطرح نشده است.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر ایران در پرونده کرسنت مطرح نشده است چرا برخی از مقامات دولتی سخن از اعتراض به حکم دادگاه را مطرح می‌کنند؟ بنابراین چنین اظهاراتی نشان می‌دهد که رویه واحدی وجود ندارد.

میرکاظمی در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت از حقوق مردم گفت: مجلس از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند و ما اجازه نمی‌دهیم که حقوق ایران خدشه‌دار شود. البته مسئولین باید اطلاعات صحیح را به اطلاع مجلس برسانند و اینکه موضوع را امنیتی کنند، کار درستی نیست.
نظرات بینندگان