کد خبر: ۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴

اقدام قابل تحسین یک مرکز فرهنگی در نی ریز + عکس

مرکز فرهنگی 9 دی، اقدام به چاپ و عرضه دفاتر تحریر مدارس مطابق با ارزش های بومی و ایرانی اسلامی در نی ریز نموده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، چند سالی است که تولیدکنندگان ایرانی به تولید نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی روی آورده‌اند و در مقابله با طرح های غربی و ضد ارزشی، طرح ها و کاراکترهای بسیاری از مفاخر، شخصیت‌ها و چهره‌های فرهنگی و انقلابی طراحی و وارد بازار کرده اند.
در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تولید و ترویج محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی، مرکز فرهنگی 9 دی، اقدام به چاپ و عرضه دفاتر تحریر مدارس مطابق با ارزش های بومی و ایرانی اسلامی در نی ریز نموده است.

این مرکز فرهنگی روز جمعه در مصلی نماز جمعه نی ریز اقدام به برگزاری نمایشگاهی از تولیدات خود نمود که با استقبال مردم مواجه شد.

مسئول مرکز فرهنگی 9 دی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرکز فرهنگی 9 دی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و حمایت از تولید ملی در سومین سال متوالی اقدام به چاپ و توزیع دفاتر تحریر مدارس با نام دفتر صالحین نموده است.

علیرضا تقدیری بیان داشت: این دفاتر در 14 طرح به فروش می رسد و در طراحی این دفاتر سعی کردیم ارزش های فرهنگی ایرانی- اسلامی را به نسل امروز معرفی کنیم. معرفی شهدا، ارزش های دینی و اسلامی، ولایت، مقاومت اسلامی و...  از موضوعاتی است که از آن ها در طراحی جلد دفاتر استفاده شده است. در پایان این دفاتر نیز اسامی تمامی شهدای دانش آموز شهرستان نی ریز درج شده است.

وی افزود: چند سالی است که لوازم التحریر ایرانی در سایر نقاط کشور تهیه و توزیع می شود و امسال نزدیک به 15 مرکز در کشور اقدام به چاپ دفتر کرده اند، اما دفاتر صالحین نسبت به طرح های ایرانی که در سایر مراکز ارائه می شود، قیمت پایین تری دارد، چون هدف ما از این اقدام کسب سود اقتصادی نبوده و نیست؛ همچنین دفاتر صالحین بر اساس ارزش های بومی و محلی چاپ و توزیع می شود. به طور مثال طرح سرداران شهید یا شهید سرافراز را در هیچ جا غیر از نی ریز نمی توانید پیدا کنید.

وی در پایان از عموم مردم خواست جهت ترویج فرهنگ ناب ایران اسلامی، به راحتی اجازه ورود سوغات غرب وخارج کشور را به منزل ندهند و از تولیدات داخل کشور استفاده نمایند که در این صورت هم به تولید داخل کمک کرده اند و هم به خانواده خود.

عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی با قیمت مناسب در نی ریز

عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی با قیمت مناسب در نی ریز

عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی با قیمت مناسب در نی ریز

نظرات بینندگان