کد خبر: ۷۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

مدیر کمیته امداد خرامه: 252 فقره وام کارگشایی به مددجویان اعطاء شد

کمیته امداد امام خمینی (ره) خرامه اقدام به اعطاء بیش از 252 فقره وام کارگشایی به ارزش 2 میلیارد و 614 میلیون ريال در شش ماهه اول سال 94 نموده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، علي نظر خسروي مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرامه اظهار داشت: در راستای کمک به نیازمندان، حل مشکلات زندگی و کمک به ارتقا سطح زندگی آنان، این مدیریت اقدام به اعطاء بیش از 252 فقره وام کارگشایی به ارزش 2 میلیارد و 614 میلیون ريال در شش ماهه اول سال 94 نموده است.

وی افزود: این وام ها در زمینه‌های مختلفی همچون: تحصیلی و آموزشی، درمان، حوادث، اشتغال، ازدواج و خرید، احداث و تعمیر مسکن بوده است.

خسروی در ادامه بیان داشت: استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و منابع مالی به منظور ارتقاء سطح زندگی و گشودن گره ای از مشکلات روزمره مددجویان در دستور کار این مدیریت قرار داشته و تمام واحدها برای رسیدن به این هدف تلاشی آگاهانه انجام می‌دهند.

مدیر کمیته امداد خرامه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام مددجویان، از واحد وام این شهرستان در خصوص پیگیری های اثربخش، تقدیر و تشکر بعمل آورده و به ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پرداختند: هر مسلمانى مالى را يكبار قرض دهد، مثل اين است كه همان مال را دوبار صدقه داده است.

نظرات بینندگان