کد خبر: ۱۰۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

روزنامه «شیراز نوین» به جمع مطبوعات استان فارس پیوست

روزنامه «شیراز نوین» با مدیر مسئولی ضرغام صادقی آغاز به کار کرد.
به گزارش شیرازه، دیشب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و معاونین وی و رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و جمعی از مدیران روابط عمومی هشتمین روزنامه شیراز با عنوان «شیراز نوین» آغاز بکار کرد.
حسین امیری، سردبیر روزنامه «شیراز نوین» در حاشیه این مراسم گفت: با ستایش از صابر سهرابی، معاون پیشین مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد فارس که مقدمات انتشار این روزنامه را فراهم ساخت، هدف رسانه یادشده را گام نهادن در راهی نو دانست و با تاکید بر تلاش این مجموعه در استفاده از صاحبنظران حوزه های مختلف، گفت: «شیراز نوین» در بهره گرفتن از فضای مجازی به دنبال انقلابی نوین است و در این مورد سرمایه گذاری بزرگی در این بخش خواهد کرد.

وی از رویکرد فرهنگی روزنامه «شیراز نوین» خبر داد و افزود: این روزنامه در هفته ۲۰ صفحه به موضوع فرهنگ اختصاص خواهد داد که بر اساس گزارشها، تحلیل ها و خبرهای تولیدی است.

امیری که پیشینه ای افزون بر ۱۵ سال کار روزنامه نگاری دارد همچنی نگاه فرهنگی روزنامه «شیراز نوین» را با نگاه ویژه به آموزش و پرورش برشمرد و افزود: با وجود ۳۰ شهرستان و ۶۰ ناحیه آموزش و پرورش تلاش می کنیم روستا به روستا و شهر به شهر مشکلات این بخش را بازگو کنیم.

 روزنامه «شیراز نوین» همزمان با انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی به مدیرمسئولی ضرغام صادقی پابه عرصه رسانه ای کشور نهاد و اکنون در دوره جدید با کادری تازه به سردبیری حسین امیری، ورزشی نویس و خبرنگار روزنامه های استان فارس در قالب روزنامه استانی منتشر می شود.

منبع: مهر

نظرات بینندگان