کد خبر: ۱۶۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از افزایش اتباع در خان زنیان تا هشدار پلیس فتا به کاربران

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

از افزایش اتباع در خان زنیان تا هشدار پلیس فتا به کاربران

آرامگاه سعدی در محاصره محرومیت‌ها
مردم شهرک سعدی هنوز هم کماکان پیگیر حل مشکلاتشان در این شهرک هستند، برای رفع محرومیت از مردم مظلوم محله سعدی شیراز آن‌قدر خبر در این پایگاه خبری مطرح می‌شود تا مشکلات برطرف شود، امید است که مسئولان خودی نشان دهند و بتوانند در سالی که یک ماه از آن گذشت به رفع مشکلات این منطقه بپردازند.


موظفیم مفاخرمان را به نسل جدید معرفی کنیم
استاندار فارس گفت: معرفی حکمایی مثل سعدی جز وظایف حاکمیت و تصمیم‌گیرندگان است و از وزارت ارشاد می‌خواهم با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت‌های مرتبط با آموزش عالی، مفاهیم و گنجینه‌های بزرگ ادبیات فارسی را با ظرافت بیشتری به نسل جوان معرفی کند.


محکومیت هزارمیلیاردی کارخانه قند در فارس
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت یک کارخانه قند به دلیل نگهداری و فروش غیرمجاز شکر خبر داد.


سپاه پاسداران نهادی مردمی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: سپاه پاسداران با ترویج اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال روستایی به گسترش تولید و اشتغال جوانان کمک می‌کنند، با ساخت خانه محروم، ایجاد کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی برای جوانان و خانواده‌ها در جهت حل مشکلات مردم گام بر می‌دارند که نشان دهنده این است که این نهاد انقلابی یک نهاد مردمی و از جنس مردم است و این یعنی سپاه مکتبی انسان ساز است.


ضرورت رفع موانع مشارکت مردم در رونق تولید
عضو شورای شهر شیراز با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» بر ضرورت رفع موانع مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی و رونق تولید تأکید کرد.


ساخت تصفیه‌خانه غرب صدرا طی ۲ سال
مدیرعامل شرکت آبفا شیراز با بیان اینکه عملیات اجرایی تصفیه‌خانه غرب صدرا شروع شده و طی تفاهم‌نامه‌ای که با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی انجام شد، گفت: اگر روند تأمین اعتبار مناسب باشد این تصفیه‌خانه در کمتر از دو سال ساخته خواهد شد.

از افزایش اتباع در خان زنیان تا هشدار پلیس فتا به کاربران


جاده ناایمن زرین‌دشت قاتل مردم شده است
امام‌جمعه زرین‌دشت با بیان اینکه تکمیل محور ۱۰ کیلومتری اطراف زرین‌دشت کار دشواری نیست گفت: مسئولان هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌دهند و جان مردم در خطر است و بر سر جان مردم با کسی شوخی و تعارف نداریم؛ مسئولان این امر به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس باید در برابر مردم پاسخگو باشند.


افزایش اتباع در روستا خان زنیان شیراز
نماینده شورای شهر شیراز در شورای شهرستان شیراز گفت: وجود اتباع در برخی روستاها همچون خان زنیان بسیار است و معضل بسیار بزرگی را به وجود آورده است همچنین باعث شده است که مردم خان زنیان در صف‌های طولانی نانوایی باشند.


انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جای دشت ایجاد شده است، گفت: در مجموع در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.


رفع تصرف زمین‌های ملی در استهبان
فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی شهرستان استهبان از متصرفان باز پس گرفته شد.


دور دوم انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود
رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود گفت: در همین ارتباط آموزش‌های لازم به مردم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات نیز توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی انجام خواهد شد.

از افزایش اتباع در خان زنیان تا هشدار پلیس فتا به کاربران


کاربران به لینک‌های ناشناس اطمینان نکنند
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پیامک‌های سازمانی و رسمی از سرشماره‌های معتبر ارسال می‌شوند و کاربران به هیچ عنوان به لینک‌هایی که از طریق سرشماره‌های ناشناس و شخصی ارسال می‌شود مراجعه و اطمینان نکنند.


شورای جوان‌سازی روستاها تشکیل می‌شود
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استاندار فارس گفت: شورای جوان‌سازی در روستاها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار فارس تأکید ویژه‌ای بر اجرای مؤثر آن دارد.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان