کد خبر: ۱۰۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

ماجرای شالوده ای که نیمه شب زده شد و اول صبح پر شد + تصاویر

چندی است که ماجرای فروش تنها پارکینگ استفاده عمومی شهر بوانات توسط شهرداری نقل مجالس مردم شده است؛ صبح امروز شهروندان متوجه حفر شالوده قواره دیگری از همین زمین در کنار آن قواره قبلی شدند که مالک با توجه به حساسیت مردم نسبت به فروش پارکینگ؛ نیمه شب آن را حفر کرده بود اما با پیگیری یکی از رسانه های بوانات این شالوده پر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا، یکی دو ماه است که ماجرای فروش یک قواره از زمینی که در تملک شهرداری بوانات است و در بهترین نقطه شهری (خیابان امام) می باشد و چند سالی است که مردم از آن بعنوان پارکینگ عمومی استفاده می کنند مردم و شهروندان را نگران کرده است.

این قطعه زمین که در حال حاضر مردم بعنوان پارکینگ از آن استفاده می کنند و در سالهای گذشته حتی مدتی نیز با تابلو پارکینگ عمومی ابا صالح المهدی(عج) شهرداری و فروش قبض پارکینگ استفاده می شد بعنوان تنها پارکینگ شهر لقب گرفته که در جوار آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و 7 بانک نیز در نزدیکی این پارکینگ قرار گرفته و مردم برای انجام امور خود در این ادارات و بانک ها از این زمین استفاده می کنند.

چندی پیش یک قواره از زمین مذکور با کاربری مسکونی به شخصی فروخته شد؛ مالک پس از انجام اقدامات قانونی متصرف شد و شالوده بنای ساختمان خود را نهاد که با موج مخالفت شهروندان روبرو شد.

در همان زمان شهروندان بابت فروش پارکینگ به دفتر خبری حرف رسا مراجعه کردند و خبرنگار ما در تماس تلفنی با شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بوانات این موضوع را سوال کرد و هر دو این مسئله فروش را منتفی اعلام کردند اما اکنون ساختمان نیز ساخته شده است.

صبح امروز شهروندان متوجه حفر شالوده قواره دیگری از همین زمین در کنار آن قواره قبلی شدند که مالک با توجه به حساسیت مردم نسبت به فروش پارکینگ؛ نیمه شب آن را حفر کرده بود تا مراحل ساخت بنای خود را شروع کند اما با تماس شهروندان با شهرداری این شالوده حفر شده پر شد و عکاس شهروند خبرنگار ما این تصاویر را برای ما ارسال کرده است.

تسهیل در امور شهروندی و شهر نشینی یکی از راههای ماندگاری شهروندان و ازدیاد جمعیت هر شهر می باشد و وجود پارکینگ در نقاط مهم شهر که بار ترافیکی بیشتری دارد از اولویت های مهم شهرداری ها بوده و باید باشد اما چرا این زمین که مورد استفاده عموم شهروندان بود فروخته می شود جای سوال دارد.

حال به نظر شما اگر این زمین فروخته شود و مالکین ساخت و ساز کنند آیا چه کسانی متضرر می شوند.؟؟ اگر مردم نتوانند برای انجام امور بانکی و اداری خود از این پارکینگ استفاده کنند چه می شود.؟؟ باز هم داستان مهاجرت رونق بیشتری خواهد گرفت و چه کسی یا کسانی مقصر این قصه هستند.؟؟

شهرستان بوانات با وجود خشکسالی های چند سال اخیر و عدم مدیریت منابع آبی بشدت از این مسایل ضرر دیده و هر روز بر مهاجران این شهرستان افزوده می شود.

اگر عموم مردم نتوانند جایی برای پارک وسیله نقلیه خود بیابند از امور بانکی خود شاید صرف نظر کنند و یا شاید بانک خود را عوض کنند و به مرور زمان بانک های نزدیک به همین پارکینگ تنزل یافته و شاید هم به باجه تبدیل شوند.

امروز به گفته شاهدان عینی این شالوده توسط خود شهرداری پر شد تا شاید ماجرای فروش پارکینگ از ذهن مردم پاک شود و شاید این سکانس پایانی فروش تنها پارکینگ شهر باشد.



نظرات بینندگان