کد خبر: ۱۰۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

محموله ۵۴۳ کیلوگرم ترياك به مقصد نرسيد

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

محموله ۵۴۳ کیلوگرم ترياك به مقصد نرسيد

به گزارش شیرازه به نقل از پلیس فارس، سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت اعضاي يك باند قاچاق موادمخدر مطلع شدند.

وي ادامه داد: با رصد كردن و زير نظر قرار دادن فعاليت اعضاي اين باند، ماموران متوجه شدند، آنها قصد دارند يك محموله موادمخدر را بصورت جاسازی در خودروهای موادنفتی از استان هاي شرق كشور به فارس منتقل كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد خودرو حامل مواد، اين خودرو تريلر اف ۱۲ تانکرحمل قیر را شناسايي و پس از آنكه اين خودرو را در اطراف شهرستان ني ريز مشاهده كردن ضمن تعقيب آن، خودرو را در ورودی شهر شیراز متوقف كردند.

سردار گودرزي گفت: پس از متوقف كردن خودرو، راننده آن دستگیر و در بازرسی از خودرو ۵۴۳ کیلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در قسمت انتهایی تانکر، به صورت حرفه ای جاسازی شده بود كشف شد.


پايان خط دو سارق اخاذ در شيراز

سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: ماموران کلانتری 18ولیعصر شهرستان شيراز از وقوع يك فقره اخاذي در يكي از خيابان هاي شمالي اين شهرستان مطلع و سريعا در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران فردي كه در پوشش مسافر سوار يك دستگاه خودرو پرايد شده بود و در طول مسير با همكاري همدست خود اقدام به اخاذي 700 ميليون ريال وجه نقد از از راننده خودرو كرده بود دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز اظهار كرد: تحقيقات براي دستگيري همدست اين سارق اخاذ و كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از وي ادامه دارد.

سرهنگ ملك زاده" در ادامه از دستگيري يك سارق اخاذ تبعه افغانستان خبر داد و افزود: در پي سرقت به عنف از يك تبعه خارجي در شهرستان شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي گفت: در اين راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، سارقان را شناسايي و يكي از آنها را كه تبعه افغانستان بود دستگير كردند كه تلاش براي دستگيري همدستان اين سارق اخاذ ادامه دارد.


دستبند پليس بر دستان سارق كيف قاپ با 24 فقره سرقت در شيراز

سرهنگ "سيروس حيدري" گفت: به دنبال وقوع چند فقره کيف قاپي در محدوده شمال غرب شيراز، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي، يك از سارقان به نام "س- ك" توسط ماموران کلانتري 15 قصر الدشت دستگير و براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: در بررسي سوابق کيفري متهم مشخص شد، وي داراي يک فقره سابقه سرقت مي باشد كه در تحقيقات انجام شده از وي، متهم به 24 فقره کيف قاپي در شمال غرب شهرستان شيراز با همدستي شخص ديگري اقرار كرد.

سرهنگ حيدري گفت: تا کنون تعداد 19 نفر از شکات شناسائي و تلاش براي کشف ساير سرقت ها و دستگيري همدست وي ادامه دارد.


سارقان به عنف در كازرون به آخر خط رسيدند

سرهنگ "رجبعلي رزمجويي" گفت: ماموران پاسگاه پل آبگینه شهرستان كازرون از اخاذي مبلغ دو ميليون ريالوجه نقد از يم باب مغازه در منطقه خانه زنيان مطلع شدند.

وي اظهار كرد: بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با حضور در محل مشخص شد، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت بعنف مبلغ دو ميليون ريال از يك باب مغلزه در خانه زنیان كرده و پس از سرقت از محل متواري شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان كازرون افزود: با اجراي طرح مهار توسط ماموران خودرو سارقان متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر و اقرار كردند به آن مغازه ام در خانه زنیان مراجعه و پس از خرید وسایلی به ارزش ۲ میلیون ریال، زماني كه صاحب مغازه تقاضای پرداخت پول وسايل را كرده با تهدید چاقو سوار بر خودرو خودر شده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ رزمجويي بيان كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و هردو متهم براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل و پس از انجام تحقيقات، به مراجع قضائي معرفي خواهند شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان