کد خبر: ۱۰۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

مروری بر عملیات های حریق در روز گذشته

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

مروری بر عملیات های حریق در روز گذشته

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، در روز گذشته آتش نشانان شیراز در 6 عملیات حریق حضور داشتند که از این تعداد 4 مورد از آنها مربوط به آتش سوزی ضایعات بود.

از جمله حوادث حریق قابل ذکر حریق پیک نیک 5 کیلویی هنگام ایزوگام در خیابان بهارستان در ساعت 11:33 دقیقه و حریق حدود دو تن زباله در حاشیه رودخانه واقع در بلوار شهدای صنایع در ساعت 22:25 دقیقه روز گذشته بود. که در چند رشته آبدهی توسط آتش نشانان ایستگاه هشت اطفا شد.

آتش سوزی در زمینی بایر در اطراف خیابان هویزه آتش نشانان از ایستگاه چهارده را راهی محل حادثه کرد این آتش سوزی که در ساعت 21 به وقوع پیوست به صورت عمدی و توسط اشخاص صورت گرفته بود، که آتش نشانان با حضور به موقع و عملکرد سریع مانع از گستردگی آتش شده وآن را به سرعت مهار کردند.

همچنین آتش نشانان از همین ایستگاه در ساعاتی قبل از وقوع این حادثه، آتش سوزی که باز هم توسط اشخاص در زمین های بایر اطراف کمربندی اکبر آباد رخ داده بود را اطفا کردند که به دنبال این حادثه حدود 500 متر از زمین در آتش سوخت.

از دیگر حوادث روز گذشته می توان به حریق باغ در خیابان شهید دوران، که در اثر ایجاد حریق بوسیله نگهبان باغ جهت پاکسازی ضایعات خارو خاشاک، چوب و میوه های انار ضایعاتی انباشته شده در محوطه ایجاد شده بود، اشاره کرد. که تیم عملیاتی از ایستگاه 10 حریق را در مدت 30 دقیقه مهار کرده و مانع از رسیدن آتش به قسمت های دیگر باغ شدند و در انتها نیز توصیه های ایمنی به نگهبان باغ توسط آتش نشانان داده شد.

سه مصدوم حاصل واژگونی دو خوردو

در ساعت 18:08 دقیقه روز گذشته گزارش تصادف و برخورد یک دستگاه زانتیا با خودرو L90 از طرق سامانه 125 به ایستگاه 14 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه در کمر بندی احمد آباد رساندند.

فرمانده عملیات در این باره گفت: در این سانحه خودرو زانتیا واژگون شده بود که پس از حضور و ایمن سازی محور و محل حادثه، خودرو به حالت اولیه برگردانده شده و مصدومین که 2 زن 52 و 54 ساله و یک مرد 52 ساله بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان