کد خبر: ۱۰۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه کتاب استان فارس از 4آذر/ حضور 650 ناشر در نمایشگاه کتاب فارس

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از 4 تا 9 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از چهارم آذر ماه 95 آغاز به کار می کند.
محل برپایی نمایشگاه کتاب فارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان، است که تا 9 آذر ماه ادامه دارد و زمان بازدید 10 الی 17 می باشد.

حضور 650 ناشر در نمایشگاه کتاب فارس

در این نمایشگاه تاکنون افزون بر 600 ناشر کشوری و 50 ناشر استانی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند و برای نخستین بار کتابفروشی ها نیز حضور دارند که تاکنون 60 کتابفروشی استان فارس برای شرکت در نمایشگاه بزرگ کتاب فارس اعلام آمادگی کرده اند.

ارائه بن کتاب به دانشجویان
جمشید رضایی مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس گفته بود: علاقمندان می توانند تا 3 روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، نسبت به پیش خرید بن کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق ورود یا عضویت در سامانه اقدام کنند.
رضایی با یادآوری اینکه این بن ها در محل نمایشگاه کتاب استانی و در طول برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعب بانک شهر مستقر در نمایشگاه قابل دریافت است، می گوید: مخاطبان نمایشگاه کتاب فارس باید در انتخاب بن نمایشگاه استان مربوطه دقت داشته و بعد پرداخت کنند.
وی با تاکید بر اینکه لینک پیش خرید بن تخفیف نمایشگاه کتاب فارس(شیراز) در این سامانه فعال است و پس از عضویت قابل دسترس می باشد، ادامه داد: راه اندازی سامانه جستجوی کتاب و ناشران فارس افزون بر پیش فروش بن کتاب در این سامانه در دسترس همگان قرار دارد، عنوان کرد: افزون بر این، کتاب فروشان به نمایشگاه دعوتند.
مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ فارس گفت: در راستای حمایت ازحوزه نشرکتاب و کتاب فروشان؛ آن دسته از کتابفروشان که علاقمند به همکاری در نمایشگاه کتاب هستند، می توانند از طریق ثبت نام در معاونت فرهنگی مطبوعاتی ارشاد فارس، برای فروش کتاب های خود از بن های الکترونیک عرضه شده، استفاده کنند.
رضایی رئیس گروه فرهنگی اداره کل ارشاد فارس و مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان فارس گفت: «سامانه جستجوی کتاب و ناشران» در بازار اندروید قابل دسترسی است.
وی افزود: با دانلود «سامانه جستجوی کتاب و ناشران» در سایت کافه بازار (cafebazaar.ir) می‌توان فهرست کتاب‌ها و ناشران حاضر در این نمایشگاه را جستجو کنید و نکته قابل توجه اینکه برنامه یاد شده رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه نیست ولی علاقه مندان باید ابتدا نرم‌افزار کافه‌بازار را روی تلفن همراه خود نصب کنند.
مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان فارس تاکید کرد: برای دست یابی به این امکان با تایپ آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.hiva.bookfairs/?l=fa در مرورگر تلفن همراه هوشمند می شود این نرم‌افزار را دریافت کرد و کتاب فروشان نیز امسال می توانند در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس شرکت کرده و دارای غرفه فروش کتاب شوند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان