کد خبر: ۱۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس:

رتبه دوم کشوری در سرشماری حضوری متعلق به استان فارس است

رئیس سازمان برنامه وبودجه استان فارس، گفت: طبق آمارهای به دست آمده استان فارس مقام دوم کشوری در سرشماری حضوری نفوس و مسکن را از آن خود کرده است.

ساسان تاجگردون در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان این که استان فارس با 76/92 درصد مقام دوم سرشماری حضوری را در اختیار دارد، تصریح کرد: استان های خراسان جنوبی وسمنان نیز مقام های اول و سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی با یادآوری این که سرشماری حضوری از 28 مهرماه آغاز شده و تا 28 آبان ماه ادامه دارد، ابراز داشت: در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن95 مشارکت مردم استان فارس بیش از 60 درصد بود که این نشان دهنده مشارکت درخور توجه مردم استان در سرشماری امسال است.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فردا برگزار می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در بخش دیگری از سخنانش به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور صبح فردا جمعه (21 آبان ماه) در شیراز و فسا برگزار می شود.

تاجگردون افزود: این آزمون مربوط به وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی است.

وی با بیان این که این آزمون در پنج حوزه امتحانی شامل دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و دانشگاه فسا برگزار می شود، خاطر نشان کرد: شروع آزمون در صبح ساعت 30/8 است که درهای حوزه های امتحانی ساعت 8 بسته خواهند شد.

تاجگردون اضافه کرد: همچنین آغاز این آزمون در بعد ازظهر ساعت 14 است که درهای حوزه ها ساعت 30/13 دقیقه بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان