کد خبر: ۱۰۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
هشتمین جلسه شورای اداری خرامه؛

از ماجرای احضار مردم به دادگاه تا قول و قرارهای انتخاباتی آقای نماینده

هشتمین جلسه شورای اداری خرامه در سال 95 در حالی برگزار شد که صحبت هایی در مورد احضار عده ای از مردم به دادگاه در مورد انتخابات و وعده های انتخاباتی نماینده مردم در مجلس مطرح بود.

به گزارش شیرازه  به نقل از صدای خرامه، هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان خرامه با حضور نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارات و بانک ها در سالن شهید موسوی فرمانداری برگزار شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/19%20edari/19%20aban%20%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87%20%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%201.jpg

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی از نواخته شدن یک زنگ خطر برای انتخالات ریاست جمهوری اظهار داشت: نگرانی اینجاست که آمار حضور مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرامه کاهش پیدا خواهد کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/19%20edari/19%20aban%20%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87%20%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%202.jpg

وی افزود: طی روزهای گذشته افرادی به دادگاه احضار شده اند با این عنوان که آنها چند بار رای داده اند، افرادی در بین آنها هستند که جزء مومن ترین افراد شهرستان هستند، بخصوص قشر خانم ها نیز تعداد زیادی فراخوان شده اند.

اسماعیلی ادامه داد: این به عنوان یک اخطار جدی به مسوولان استان است، فرماندار به عنوان رییس شورای تامین وارد این قضیه بشود و جلوگیری کند چونکه دائم به ما مراجعه می کنند و می گویند که دیگر در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و باید کاری کنیم که همه مردم با اشتیاق بیش از پیش در آن حضور پیدا کنند، اگر در انتخابات گذشته اتفاقی هم افتاده باشد مسئول آن کسانی هستند که اجراکننده و ناظر بوده اند.  

وی گفت: اگر شماره ملی بنده یا دیگری را کسی برداشته و وارد سیستم کرده باشد مگر من مقصرم، این در حالیست که تا جایی که من اطلاع دارم این برنامه و این فراخوان فقط در شهرستان خرامه اجرایی شده است.

اسماعیلی، تکمیل طرح های نیمه تمام و بحث اشتغال را دو شعار اصلی انتخاباتی خود عنوان کرد و به تشریح وضعیت برخی پروژه های موجود پرداخت و ادامه داد: امیدواریم جاده نی ریز تا پایان امسال به بهره برداری برسد در عین حال، صبح جمعه، دکتر ولوی رییس سازمان محیط زیست استان نیز بازدیدی از جاده خواهند داشت، هفته آینده جلسه ای با وزیر بهداشت خواهیم داشت و در آینده نزدیک، مرکز بهداشتی کفدهک و سلطان شهر و 6 خانه بهداشت کلنگ زنی خواهد شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: برای ادامه ساخت استخر 500 میلیون از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز و یک میلیارد تومان از ماده 180 گذاشته شده و وزارت آموزش و پرورش هم به همین اندازه سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی در تشریح برنامه های حوزه اشتغال گفت: یک واحد صنعتی سنگین با همکاری ایمیدرو احداث خواهد شد که احتمالا یکی از طرح های کارخانه تولید شمش فولاد، کارخانه گندله سازی، کارخانه پایین دستی آلومینیوم، کارخانه پایین دستی مس یا نیروگاه انرژی خورشیدی خواهد بود که هفته آینده با رییس سازمان ایمیدرو جلسه نهایی آن برگزار خواهد شد.

اسماعیلی در پایان اضافه کرد: شرمندگی ماست که رهبر انقلاب جلوی جوانان شرمنده باشد، ما باید شرمنده باشیم، ما ما باید دست در دست هم دهیم تا علاوه بر خدمت به مردم و جوانان، توشه ای برای آخرت خود آماده کنیم.

نظرات بینندگان