کد خبر: ۱۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آزاد راه شیراز-اصفهان 22 بهمن سال آینده به بهره برداری می رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اتمام قطعه 7 آزادراه شیراز-اصفهان شاهد بهره برداری این طرح بزرگ ملی در 22 بهمن سال آینده خواهیم بود.
آزاد راه شیراز-اصفهان 22 بهمن سال آینده به بهره برداری می رسدبه گزارش شیرازه، پیش از ظهر امروز سعید محمد زاده در بازدید از آزادراه شیراز-اصفهان اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح مسیر 470 کیلومتری شیراز-اصفهان 224 کیلومتر کاهش می یابد که با احتساب این میزان این محور 2 ساعت نزدیک تر می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح 1200 دستگاه ماشین آلات، 19 پارکینگ رفت و 20 پارکینگ برگشت، بیش از 1200 میلیارد تومان هزینه اعتبار برآورده شده است.

وی گفت: این محور 4 باند مسیر روسازی بتنی 54 کیلومتر و روسازی آسفالت 156 کیلومتر در نظر گرفته شده است.

استاندار فارس در ادامه این بازدید اظهار داشت: در بازدیدی که سالهای گذشته صورت گرفته بود این طرح به صورت نیمه تعطیل باقی مانده بود که با تلاش های صورت گرفته ئ تاکید رئیس جمهور به استان فارس که 100 میلیارد تومان ابتدا به این طرح تخصیص داده شده بود که برای اتمام این طرح مابقی اعتبارات نیز در حال پرداخت شدن می باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدی، طی سخنانی اظهار داشت: آزاد راه شیراز-اصفهان یکی از طرح هایی است که اعتبارات آن ب موقع پرداخت شده است.

محمد رضا رضایی با اشاره به اینکه آغاز طرح های عمرانی متناسب با وضعیت مالی دولت نیست، افزود: با رایزنی های صورت گرفته با رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور مقرر گردید برای تسریع در اجرایی شدن طرح ها به بخش خصوصی واگذار شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان