کد خبر: ۱۰۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
آرزوی حضور در پیاده روی اربعین با امضای پرچم،

نسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویر

آرزوی حضور در پیاده روی اربعین مرز و ظاهر نمی شناسد همان‌گونه که در این حرکت معنوی عموم دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) شرکت کردند.
نسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویر به گزارش شیرازه، نسیم محبت امام حسین (علیه السلام) به همت دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت.

با تلاش تیم امر به معروف و نهی از منکر خواهران ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) پرچم ایران و پرچم مزین به نام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که برای شرکت در پیاده روی اربعین اماده شده بود توسط 1500 نفر از کسبه و مراجعین مجتمع خلیج فارس امضا شد، برخی از ایشان نیز دلنوشته های کوتاه خود را خطاب به سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش بر روی این پرچم ها تحریر کردند.

عشق به امام حسین (علیه السلام) و آرزوی حضور در پیاده روی اربعین مرز و ظاهر نمی شناسد همان‌گونه که در این حرکت معنوی عموم دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) شرکت کردند و اشک های جاری و پر از عشق آن ها لحظاتی فراموش نشدنی رقم زد.

نسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویرنسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویرنسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویرنسیم محبت در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز وزیدن گرفت + تصاویر
نظرات بینندگان