کد خبر: ۱۰۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

چلچراغ شیراز تا کربلا

معاون صدا و سیمای فارس گفت: موکب احمدبن موسی محلی است که فارسیان از زائران نجف وکربلا استقبال و پذیرایی می کنند.
چلچراغ شیراز تا کربلا به گزارش شیرازه، مهندس سید محمد حسن نبوی زاده معاون صدا و سیمای فارس ضمن تشریح این برنامه گفت: چلچراغ برنامه ترکیبی زنده با محوریت موکب حضرت احمدبن موسی علیه السلام و راهپیمایی اربعین به سمت کربلا است که از مسجد وکیل شیراز تا پایان ماه صفر از شنبه تا پنج شنبه ساعت 22پخش می شود.

وی افزود: موکب احمدبن موسی محلی است که فارسیان از زائران نجف وکربلا استقبال و پذیرایی می کنند. این برنامه سعی دارد ارادت مردم به سیدالشهدا حضرت امام حسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا را نشان دهد که بخش های متنوع برنامه بر همین اساس تنظیم شده است.

معاون سیمای فارس بخش های متعدد برنامه را برشمرد و گفت: گزارش از گروه های مردمی که پیاده راهی کربلا هستند، تعزیه خوانی، شعر، حضورشاعران اهل بیت علیهم السلام، مداحی، کارشناس، مجری، حضور هنرمندان وفرهیختگان، ارتباط تلفنی، نوشتن اسامی مخاطبانی که با برنامه ارتباط برقرار می کنند برروی پارچه ای که روز اربعین به کربلا می رود، بیان خاطرات سفر به کربلا در سال گذشته و ارتباط گیری با کربلای معلی از جمله بخش های این برنامه است که عباس روزیطلب تهیه کنندگی، علی محمد بهمنی کارگردانی،  فرشید عباسپوری، مهدی یوسفی، حسین سلطان پورتصویربرداری، مجتبی مقدم، عباس مشکل گشا صدابرداری، محسن آزادی و اسماعیل حسین زاده اجرای آن را به عهده دارند.

وی همچنین به حضور موثر آقای باغبان منش مدیر تولید وهمکاران فنی اشاره کرد وگفت: از همت و تلاش این همکاران و گروه واحد سیار، حراست وترابری که همیشه در پشت صحنه برنامه ها حضور دارند و خدمات آنان اثر پخش است تشکر و قدردانی می کنم.

نظرات بینندگان