کد خبر: ۱۰۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

20 هزار ویژه برنامه بمناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می شوند

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: دولت اگر بخواهد به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند باید با روحیه بسیجی و جهادی کشور را اداره کند.

به گزارش شیرازه،

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذرماه  با شعار بسیج، انقلابی و خدمتگزار شاهد برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ورزشی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز به نام روز بسیج، پژواک نگاه زینب(س) شامل راهپیمایی اربعیان حسینی، و استقرار موکب در مسیر راهپیمایان، و در دومین روز بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی تعدادی از  نخبگان بسیجی  در مدارس حضور و در مورد تبیین گفتمان انقلابی سخنرانی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس سومین روز از این هفته را به نام بسیج، انقلابی گری و پیشرفت نیز شاهد جشنواره علمی در دانشگاه و درچهارشنبه سوم آذرماه نیز به نام کارآفرینی نیز همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، افزود: در پنجشنیه نیز سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در معیادگاه نماز جمعه،اهداءخون به نیازمندان، بهره برداری از طرح های عمرانی، اجرای طرح مشاوره حقوقی در مساجد، اعزام پزشکان و پیراپزشکان بسیجی به مناطق محروم، مانور فرهنگی، نخستین شعر و خاطره گویی کارگری از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در میدان امام حسین(ع) از دیگر برنامه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. 

وی با اشاره به اینکه تمامی حوادث داخلی و خارجی که بر کشور تحمیل شده توسط بسیجان خنثی و برطرف شده است، افزود: بسیج در مقابله با غائله گروهک ها، جنگ تحمیلی، فتنه 88 و دیگر حوادث نقش تعیین کننده و بسزایی داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس بیان داشت: برقراری عزت، آبرو، قدرت و امنیت متاثر از اراده بسیجی و این فرهنگ  نیز از مرزهای یمن، عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورها گذشته و به عنوان الگو مورد توجه مظلومان جهان قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار کوشکی اضافه کرد: در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در طی چند سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان وام و 35 هزار اشتغالزایی ونیز 10 هزار طرح کوچک تا سقف 3 تا30 میلیون تومان در استان ایجاد شده است.

وی ازبهره برداری فاز نخست طرح مهدی (عج) در زمینی با زیربنای 3 هزار مترمربع در دهه فجر خبرداد، وافزود: این طرح شامل سالن های چند منظوره ورزشی فوتسال، بسکتبال، والیبال، کشتی و بدنسازی است.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان