کد خبر: ۱۰۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شیراز:

خدمت بی منت بسیجیان در کنارغفلت مسئولین/کاش معاون رئیس جمهور بجای میتینگ سیاسی به فکرمشکلات بود

رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شیرازبا بیان این که هفته بسیج فرصتی است تا این ظرفیت الهی شناخته و مورد توجه و استفاده ویژ ه قرار گیرد، گفت: باید با اقدام و عمل بستر برای خدمت بی منت بسیجیان در همه عرصه ها مهیا شود.
به گزارش شیرازه، محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: بدون شک بسیج ابتکار بی بدیلی از سازماندهی و مشارکت مومنانه مردمی است که امام راحل (ره) با خلوص نیت و صفای دل این نهال را  در سرزمین اسلامی کاشته و با هدایت و راهنمائی خلف صالح و شایسته امام خامنه ای به اوج شکوفایی رسیده است  تا از شکوفه های وصل آن جهانیان بهره مند شوند.

 وی ادامه داد: امروز الگو برداری از لشکر مخلص خدا  در عراق ، سوریه ، لبنان ، غزه ، یمن، بحرین ، افغانستان ، ونزوئلا ، بولیوی ، کوبا و نیجریه را می توانیم با افتخار به نظاره بنشینیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این که بسیج سازماندهی شده در تمامی اقشار به بیش از 25 میلیون نفر رسیده و نا مهربانی های موجود به این نهاد پر برکت هم نتوانسته جلو کمال ، رشد و توسعه آنرا مسدود کند، تصریح کرد: خوشبختانه در تمامی گره های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، اموزشی، علمی، پزشکی، محیط زیست و... بسیج اعلام آمادگی در گره گشائی  کرده است و اگر دولت  از توان و پتانسیل و ظرفیت بسیج  در  همه حوزه ها بهره ببرد، بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اقتصاد مقاومتی و کارگاه های زود بازده، محیط زیست و رفع آلودگی هوا، فرهنگی، هنری ، اجتماعی، معضل بیکاری و اشتغال حل و فصل خواهد شد.

هاجری خاطر نشان کرد: غفلت از این ظرفیت خداد دادی ، پشیمانی بدنبال دارد  که هفته بسیج فرصتی است تا این ظرفیت الهی شناخته و مورد توجه و استفاده ویژ ه قرار گیرد وگرنه با تقدیر و تجلیل شعاری از بسیج دردی از مشکلات مردم  درمان نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: متاسفانه علی رغم مشکلات عدیده در شهر، میتینگ و جلسات سیاسی آنهم مربوط به طیفی خاص و نور چشمی،برگزار می شود.

رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: خانم ابتکار به شیراز می آید، به جای برگزاری جلسه شورا و شهرداری برای او میتینگ سیاسی برپا می کننداین در حالی است که ارزیابی خوب معاون رئیس جمهور از حفظ و گسترش فضای سبز و کاهش آلودگی هوای شیراز نشان می دهد که جلسه شورا و شهرداری شیراز با خانم ابتکار حداقل انتظاری بود که باید مدیریت استان آنرا پیگیری می کرد.
هاجری اضافه کرد: چه کسی پاسخگوی هزینه میلیاردی تنگ سرخ شیراز است؟
وی گفت: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند، اقدام و عمل می خواهند و اگر نمی توانند بهتر است کار را به کسانی بسپارند که ثابت کرده اند در حوزه اقدام و عمل یک سر و گردن از مدعیان لاف زن برترهستند.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان