کد خبر: ۱۰۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
شیرازه از جلسه یکصد وهشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر شیراز گزارش می دهد؛

از گزارش شهردار درباره موکب احمدبن موسی تا ساخت مسجد و یادمان شهدای کربلای 4

یکصدوهشتاد وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیرازصبح امروز چهارم آذرماه با حضور اعضا در تالار اندیشه ساختمان شورا برگزارشد.
به گزارش شیرازه، جلسه یکصد و هشتاد وهفتمین جلسه شورای شهر بعد از تعطیلی هفته گذشته با حضور اعضا در تالار اندیشه ساختمان شورا برگزار شد که در این جلسه دو نفر از اعضا به عنوان ناطقان پیش از دستور صحبت کردند و بعد ازآن شهردار شیراز به ارائه گزارشی از موکب احمدبن موسی در مرز شلمچه پرداخت و بیان داشت: در مرز شلمچه بیش از 100 موکب مردمی فعال بود که موکب احمدبن موسی به دلیل رعایت مسائلی از جمله نظافت، بهداشت و فرهنگ سازی در خیلی ازموارد مورد توجه زائران اربعین قرار گرفت.
علی رضا پاک فطرت با بیان این که بر اساس مصوبه دو ماه پیش شورای شهر، شهرداری شیراز اقدام به برپایی موکب احمد بن موسی در مرز شلمچه کرد، ادامه داد: اگر کمک های مردمی و خیرین نبود شهرداری با هزینه زیادی باید به زائران خدمات می داد که خوشبختانه با کمک های مردم و خیرین این هزینه ها کاهش یافت.
وی یادآورشد: شهرداری شیراز زمینی را به مساحت 10 هزار متر مربع از فرمانداری خرمشهر گرفت که این زمین به طور دائم در اختیا شهرداری شیراز قرار گرفت و آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات و راهیان نور است.
درادامه جلسه یکصد و هشتاد و هفتم شورای اسلامی شهر شیراز، دستورکارها مورد بررسی قرار گفت که اعتبار مورد نیاز برای تملک 400 مترمربع عرصه مورد نیاز برای احداث زائر سرا و مسجد یادمان شهدای عملیات کربلای 4 و بسته تبلیغی و تشویقی وصول عوارض نوسازی، شغلی و... به تصویب اعضا رسید.
لازم به ذکر است جلسه بعدی شورای اسلامی شهر شیراز در تاریخ 15 آذرماه ساعت 15 در تالار اندیشه ساختمان شورا برگزار می شود.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان