کد خبر: ۱۰۱۴۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵

انفصال از خدمت نوبخت و طیب نیا به خاطر فیش های حقوقی

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رای دیوان محاسبات به انفصال از خدمت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در پرونده حقوق های نجومی خبر داد.
انفصال از خدمت نوبخت و طیب نیا به خاطر فیش های حقوقی به گزارش شیرازه، جواد کریمی قدوسی با انتقاد از عدم بررسی پرونده های حقوق های نجومی در کمیسیون اصل نود گفت: دیوان محاسبات هم در پرونده حقوق های نجومی قصور داشته است، طبق گزارش سخنگوی قوه قضائیه، دولت و دیوان محاسبات پرونده ای را در خصوص حقوق های نجومی به قوه قضائیه ارجاع نداده اند البته چون دیوان محاسبات دادستانی دارد می تواند محکمه تشکیل دهد اما این کار انجام نشد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیوان محاسبات در یک مورد نسبت به آقای نوبخت و طیب نیا اقدام کرده بودند و حکم سنگین انفصال از خدمت برای این دو نفر صادر شده بود اما لابی های پشت صحنه فشار زیادی را به دادستان دیوان و صادر کننده رای وارد کرده بودند حتی از طرف آقای لاریجانی هم رایزنی هایی صورت گرفته بود  تا این رای تعدیل شود، این یک فاجعه است.
 
وی گفت: در پرونده حقوق های نجومی این دو نفر محکوم شدند اما رای سنگین انفصال از خدمت برای این دو نفر اجرا نشد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
1
دیوان محاسبات هم اگه انفصال خدمت بده و اجراش نکنن، قراره مردم شش ماه دیگه نه تنها این دو نفر رو بلکه کابینه 20-30 نفرشون رو از مسئولیت کنونی انفصال کنن
فرامرز صدیقی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
0
سلام. یک رای هم که ملت را به عدالت و برخورد با فساد دلشاد نمود؛ کن فیکون شد. عجبا! این دو نفر چطور می خواهند پاسخگوی آبروی از دست رفته مدیرایی که آنها به اسم حقوق های نجومی عزل کردند؛ باشند؟!!!
مدیرایی که برخی در مبارزه با فساد شهره بودند و با این اتهام (که خود این دو بزرگوار مسبب آن بودند) از صفحه مدیریت کلان کشور خط خوردند!
ملت فکر می کرد که دستگاه های نظارتی بر حسن عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی و ... نظارت دارد! نمی دانستیم که آنها حتی در صورت مشاهده تخلف هم نمی توانند اقدام کنند و باید گزارشی برای بررسی تخلف وجود داشته باشد. یعنی به عبارتی دیگر ملت باید از مدیران متخلف شکایت کنند!!!
پس لطفا روند ارایه گزارش و نشانی را بفرمایید تا ما هم شکایت کنیم تا شما هم رسیدگی کنید و ...!!!
ضمنا دم این نماینده محترم و شجاع مجلس هم گرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
0
با تدبير ! مشكلات حل ميشه
قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
0
نوبخت رفسنجانی را نابود کرد حالا هم روحانی را دارد نابود میکند