کد خبر: ۱۰۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس صورت گرفت؛

رونمایی از 7 عنوان کتاب مرتبط با شهدای دفاع مقدس

۷عنوان کتاب در غرفه بچه های کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس رونمایی شد.
به گزارش شیرازه، در ادامه برنامه های جنبی پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس، ظهر سه شنبه در آخرین روز از برپایی نمایشگاه در سالن حافظ غرفه بچه های کتاب یک آیین رونمایی برگزار کرد.

در این آیین که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیوان محاسبات استان فارس برگزار شد، مسعود منوچهری، مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بچه های کتاب پیرامون این آثار گفت: بخشی از این آثار مربوط به انتشارات یازهرا(س) و ابراهیم هادی است.

وی تعداد این کتاب ها را ۷ اثر عنوان کرد و افزود: دو عنوان از این کتاب ها پیرامون شهدای مدافع حرم(ع)، یک مورد نیز حاوی ۵۰ وصیت نامه مداقعین حرم و یک اثر به گردان فاطمیون اختصاص دارد.

رونمایی از 7 کتاب مرتبط با شهدای دفاع مقدس

منوچهری به عناوین برخی از این کتاب ها اشاره کرد و افزود: «شهیدان زنده اند» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی حاوی چهل حکایت از حضور شهدا پس از شهادت، «نوجوان ۵۰ساله» حاوی زندگی نامه و خاطرات شهید حمید هاشمی، «تفسیر روی داربست» خاطرات شهید حبیب الله ترابی را در بر می گیرد.

وی پیرامون کتاب «فاطمیون» هم با یادآوری اینکه اثر یادشده حاوی ۴۰ حکایت و خاطرات شنیدنی و خواندنی از شهدای لشکر فاطمیون است، ادامه داد: در کتاب «شب چهلم» نیز زندگی نامه شهید زنده غلامرضا عالی به رشته تحریر در آمده است.

مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بچه های کتاب دیگر کتاب رونمایی شده را معرفی کرد و گفت: زندگی نامه و خاطرات روحانی شهید علی صیفی شهیدی که امام زمان(عج) او را به مشهد مقدس دعوت کرد و ... با عنوان «به یاد مشهد» منتشر و رونمایی شد.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که از صبح پنجشنبه ۴ آذرماه کار خود را در شیراز آغاز کرد سه شنبه شب به کار خود پایان خواهد داد.


منبع: مهر
برچسب ها: نمایشگاه کتاب
نظرات بینندگان