کد خبر: ۱۰۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵

تصادف مرگبار در جاده شیراز سروستان

تصادف و برخورد سه خودرو سنگین در جاده شیراز سروستان ،دو کشته و زخمی برجا گذاشت.
تصادف مرگبار در جاده شیراز سروستانبه گزارش شیرازه ، گزارش تصادف و برخورد چند دستگاه خودرو در جاده شیراز سروستان از طریق سامانه 125 در ساعت 1:59 دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی اعلام شد و به دنبال آن ، آتش نشانان از ایستگاه 13 به محل حادثه اعزام شدند.
مهدی علیمردانی کمک فرمانده این عملیات در این باره گفت : در این سانحه رانندگی به دلیل بازسازی جاده یکدستگاه خودرو کامیون بنز پس از انحراف از مسیر اصلی ، به یک تانکر حامل مواد نفتی برخورد کرده و پس از آن ، این خودرو نیز با تریلی در همان مسیر برخورد کرده و متوقف می شود.
تیم امدادی پس از رسیدن،ایمن سازی خودروها و تامین جاده را انجام داده و پس از آن عملیات رهاسازی راننده خودرو کامیون که در اثر شدت ضربه ، در خودرو گیر کرده بود را بوسیله تجهیزات امدادی انجام شد که متاسفانه مرگ راننده توسط عوامل اورژانس تایید شد. همچنین دیگر سرنشین این خودرو که جوان 30 ساله ای بود نیز به منظور مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد.
همچنین در حادثه رانندگی دیگر در پل حر، آتش نشانان، دختر هشت ساله ای که در اثر تصادف خودرو پراید با پژو پارس در خودرو پراید گرفتار شده بود را رهاسازی کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.این حادثه در ساعت 13:35 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد.
در حادثه رانندگی دیگر در بولوار احمدبن موسی (ع) ، ساعت 16:20 دقیقه ، خودرو وانت پیکان پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون شده بود که توسط تیم امدادگران 125 از ایستگاه سه ، عملیات ایمن سازی، تامین جاده ، برگرداندن خودرو به حالت اولیه و پاکسازی خیابان انجام شد.
نجات پسر 16 ساله از چاه 20 متری توسط آتش نشانان شیراز
آتش نشانان شیراز ، پسر 16 ساله ای که در یک چاه 20 متری در شهرک گلها سقوط کرده بود را نجات دادند.
در ساعت 10:15 دقیقه روز گذشته ، گزارش سقوط شخص در یک چاه از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 17 اعلام شد. تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه در شهرک گلها رساند و پس از ارزیابی اولیه محل حادثه ، عملیات امداد و نجات پسر جوان 16 ساله آغاز شد.
آتش نشانان از تیم تخصصی امداد و نجات چاهنورد بدون درنگ پس از بستن کارگاه به داخل چاده 20 متری رفته و با توجه به مصدومیت شدید جوان 16 ساله از ناحیه پا و کمر ، یکی از عوامل اورژانس به داخل چاه فرستاده شد و پس از آتل بندی شخص و فیکس کردن وی برروی برانکارد، شخص به بیرون از چاه انتقال داده شد.
به گفته مصدوم حادثه ، وی از شب قبل در چاه سقوط کرده که از طریق پیامک وحل سقوط خود را به خانواده اطلاع داده است.


تصادف مرگبار در جاده شیراز سروستانتصادف مرگبار در جاده شیراز سروستانتصادف مرگبار در جاده شیراز سروستانتصادف مرگبار در جاده شیراز سروستان

نظرات بینندگان