کد خبر: ۱۰۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان فارس خبرداد:

یک ششم موقوفات کشور در فارس است

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان فارس گفت: با توجه به اینکه یک ششم موقوفات ویک هشتم بقاع متبرکه کشور در فارس است جایگاه این استان را نسبت به دیگر استان ها درزمینه وقف درموفقیت ممتاز قرار داده است.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سید عباس موسوی دیرکل اوقاف وامور خیریه استان فارس ظهرامروز درحاشیه همایش وقف درسخنانی اظهار داشت:بیش از هزارو 408 بقعه متبرکه و200 هزار رقبه درفارس نشان از حجم بالای موقوفات در استان است وباید بستر را برای مشارکت خیران در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی وعمرانی فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای وقف جمعی در بحث بهداشت و درمان فارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر همین مبنا عملیات اجرایی فاز نخست بیمارستان سرطان جنوب با 800 تختخواب در هشت تا 10 طبقه و 10 هزار مترمربع زیربنا به عنوان بیمارستان تخصصی جنوب کشور نشان  ازمشارکت و حضور واقفان درکارهای خیراست.

این مسئول ابراز داشت: واقفان باید با توجه به شرایط جامعه نیاز ها را برطرف سازند و در این راستا از نظر وقف روضه‌خوانی و عزاداری و اطعام وضعیت مناسبی است و باز شدن مسیرهای وقف جدید جهت رفع مشکلات جامعه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

اتتهای پیام/

نظرات بینندگان