کد خبر: ۱۰۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز:

سومین جشنواره ورزش و تفریحات سالم در شیراز برگزار می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری سومین دوره جشنواره ورزش و تفریحات سالم در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، احمد همتی از برگزاری سومین جشنواره ورزش و تفریحات سالم در شیراز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه 19 آذر ماه ساعت 7:30 صبح در بوستان ایرانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نخستین دوره این جشنواره در بوستان سیب‌زار واقع در قصردشت و دومین دوره آن در بوستان شهدا برگزار شد افزود: این دوره با حضور مردم در بلوار رحمت، 20 متری امام خمینی (ره)، بوستان ایرانی برگزار می‌‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه جشنواره ورزش و تفریحات سالم همراه با پیاده‌روی خانوادگی برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها با شعار «ورزش همه جا، ورزش برای همه» با هدف توسعه ورزش در محله‌ها و در بین تمامی شهروندان برگزار می‌شود.
همتی با اشاره به اینکه توسعه ورزش در محلات نباید تنها به برگزاری پیاده‌روی محدود شود تصریح کرد: جشنواره ورزش و تفریحات سالم با پیاده‌روی آغاز و در ادامه آن مسابقاتی مانند دارت، پینگ‌پنگ، طناب‌کشی و مسابقات دو کوتاه که برای تمامی اعضای خانواده قابل انجام است، برگزار می‌‌شود و در نهایت به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز بیان کرد: این جشنواره با همت مدیریت تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با همکاری شهرداری منطقه 4، حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تعدادی از هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری برنامه پیاده‌روی در مناطق دو، پنج و هفت شهرداری شیراز همزمان با این جشواره خبر داد و گفت: برنامه پیاده‌روی در منطقه دو از بلوار رازی، در منطقه پنج از دارالرحمه به سمت بلوار ابوذر غفاری و در منطقه هفت نیز از دستخصر آغاز می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از شهروندان برای شرکت در این برنامه ها دعوت و عنوان کرد: برگزاری این برنامه ها همراه با همکاری صمیمانه صدا و سیما ی فارس، اصحاب رسانه‌ استان و مشارکت فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی، ایستگاه‌های ورزش و سلامت شهرداری برگزار می شود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان