کد خبر: ۱۰۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
سردار سلیمانی در یادواره شهدای مدافع حرم:

رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده است

سردار حاج قاسم سلیمانی در جهرم : دو بال آگاهی و آمادگی مردم و وجود مقام معظم رهبری عامل پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم؛  نخستین یادوراه شهدای مدافع حرم و شهدای کربالای چهار و پنج با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جهرم برگزار شد.

سردار قاسم سلیمانی در این مراسم با قدردانی از استقبال مردم، گفت: اگر در طول تاریخ ملتی با وجود دارا بودن رهبری شایسته شکست خورد و به اهداف خود نرسیدند نبود آمادگی در مردم بود.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده و آگاه از نیت دشمن و بصیرت نسبت به اهدافشان است، خاطرنشان کرد: از انجایی که ملت ایران این دو شرط را دارند شکست ناپذیرند.

در این لحظه مردم با شعار ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت فقیه با رهبری تجدید پیمان کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه  با بیان اینکه منشا آمادگی ملت ایران ایمان آنها است، تصریح کرد:با اینکه نسل عوض شده اما اجتماعات مذهبی ما همانند سال57 است.

وی با تمجید از شخصیت و  سیاست های رهبر معظم انقلاب، افزود:رهبر ما رهبری متقی است و همه سیاست هایی که ابلاغ می کند از روی تقوا است.

سردار سلیمانی تاکید کرد:به جز مقام معظم رهبری هیچ مسئولی در دنیا نمی بینیم که با تمام اقشار دیدار و به صحبت آنها گوش دهد و ملت ما نیز ملتی همیشه در صحنه است که علی رغم صبر در برابر مشکلات کشور با داشتن بصیرت و رهبری مقتدر تا آخر پیروز است.

در ادامه این صحبت مردم با سر دادن شعار هیهات من الذله از مستکبرین جهانی ابراز انزجاز کردند.

مقاومت اسلامی تنها راه پیروزی نهایی بر مستکبران است

 آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای عملیات کربلای چهار و پنج ، با اشاره به استقبال کم نظری مردم جهرم از این مراسم گفت: مردم شهید پرور جهرم به پاس بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با حضور سردار سلیمانی انجام شد ، با وجود تبلیغات اندک، غوغایی به راه انداختند که نشانه احترام به جهاد و مقاومت اسلامی است و نشان دادند که از عمق جانشان از اسلام حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در جهرم افزود: پیام این جمعیت عظیم به رهبر معظم این است که ما همه در راه جهاد کبیر ایستاده ایم و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و تا آخر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دژکام مهمترین مسئله جهان اسلام را جهاد کبیر برشمرد و تصریح کرد: اولویت اول ما جهاد کبیر و مبارزه با استکبار است و زمانی عزت و عظمت ما روزافزون میشود که در مقابل اسرائیل و استکبار جهانی به ریاست آمریکا بایستیم.

وی ادامه داد: آنهایی که ادعا میکنند با کوتاه آمدن در این مسیر می توان به جایی رسید نیز به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به پیروزی نهایی تنها راه مقاومت اسلامی است.

آیت اله دژکام ضمن بیان بدعهدی آمریکا و تحریم های جدید اظهار داشت: امریکا تلاش های خود را برای در تنگنا قرار دادن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌کند اما مطمئنیم تا وقتی که از  رهبری اطاعت میکنیم و در مسیر اسلام قدم بر میداریم، امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.


کربلای ۴ و ۵ با فاصله ۱۵ روز با رشادت‌های مردان خدا انجام شد

سردار حاج جواد اسدی فرمانده اسبق لشکر ۳۳ المهدی (عج) در ادامه این یادواره  با بیان دلاورمردی‌های تیپ المهدی گفت: کربلای ۴ و ۵ با فاصله ۱۵ روز با رشادت‌های مردان خدا انجام شد.

سردار اسدی با اشاره به لزوم شناخت دشمنان گفت: لازم است که شمر و یزیدیان زمان را بشناسیم و بدانیم علمدار کنونی صحرای کربلا کیست، حسین ما چه کسی است و ما باید از چه کسی پشتیبانی کنیم.

همسر شهید نصر از شهدای مدافع حرم در جهرم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با دیدن سردار سلیمانی احساس آرامش کردم و اگر همسر من رفت به دلیل انسانیتش بود تا دیگر روز عاشورا تکرار نشود.

 همسر شهید ایمان خزایی نژاد از دیگر شهدای مدافع حرم در جهرم نیز با بیان اینکه هر مراسمی که به یاد شهدا برگزار می شود یک آرامش خاصی به ما بازماندگان شهدا می دهد، ادامه داد:همه جهانیان باید بدانند راه شهدا همچنان ادامه دارد.

گفتنی است:شهرستان جهرم در هشت سال دفاع مقدس  1هزار و 200شهید و در دفاع از حرم حضرت زینب (س)  7شهید  به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده که نشان از دلبستگی مردم دارالمومنین جهرم به این کشور و نظام است.

در حاشیه برگزاری یادواره ی شهدای مدافع حرم و شهدای عملیات های کربلای چهار و پنج در اقدامی زیبا قرارگاه خادمین شهدای شهرستان جهرم نشان " خادم الشهدا " را به حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر سپاه قدس اهدا کردند .






نظرات بینندگان