کد خبر: ۱۰۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵

گردشگران سوییسی به خرامه آمدند + عکس

«ویکتوس» و «تینا» دو خواهر و برادر سوییسی هستند که با هدف ایرانگردی، سفر خود را از تهران آغاز کرده و برای رسیدن به بندرعباس از خرامه عبور کردند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از صدای خرامه،  حضور یک زن و مرد خارجی با دوچرخه در سطح شهر خرامه، توجه خیلی ها را به خود جلب کرده بود تا جایی که عده زیادی از همشهریان بصورت تلفنی و پیامکی این مسئله را به خبرنگار ما اطلاع دادند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Azar/18%20tourist/18%20azar%20%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D8%B3%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%B3%DB%8C%201.jpg

«ویکتوس» و «تینا» دو خواهر و برادر سوییسی هستند که با هدف ایرانگردی، سفر خود را از تهران آغاز کرده و برای رسیدن به بندرعباس از خرامه عبور کردند؛ نیروی انتظامی شهرستان خرامه نیز پس از اطلاع از این حضور، این دو گردشگر را همراهی می کند.

ویکتوس می گوید: 5 هفته است که در ایران هستیم و از تهران وارد شده ایم و با عبور از شهرهای قم، کاشان، اصفهان، یزد، شیراز و بندرعباس قصد داریم سفر ایرانگردی خود را به پایان برسانیم و با قطار دوباره به سوییس برگردیم.

او در پاسخ به این سوال که سفر به ایران سخت بود یا آسان گفت: گرفتن ویزا خیلی سخت بود اما مردم ایران مردم خیلی خوبی هستند و با ما دوستانه برخورد می کردند.

این گردشگر خارجی ادامه داد: در بین راه بعضی از ایرانی ها ما را به چای دعوت می کردند و بعضی وقت ها برای شام پیش آنها می ماندیم، بیشتر وقت ها در چادر و در بعضی شهرها در هتل استراحت می کنیم.

وی در پایان گفت: پیام ما برای مردم دنیا این خواهد بود که ایرانی ها مردم خیلی مهمان نوازی هستند و ما از سفر به ایران، خیلی لذت بردیم.

نظرات بینندگان