کد خبر: ۱۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

مردم منتظر تصمیم قاطعانه دولت به بدعهدی های آمریکا هستند

امام جمعه خرامه گفت: اقتدار ما همان عزت جمهوری اسلامی است که به نمایش جهانیان درآمده است، در خصوص بدعهدی آمریکا مردم ما منتظر تصمیم قاطعانه دولت مردان با همان اقتدار هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با تبریک آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: ما امام داریم و باید با اماممان ارتباط داشته باشیم و مطمئن باشیم که ایشان مهربان تر از مادر هستند و اگر گرفتاری به ما فشار آورد باید توسل به امام زمان (عج) داشته باشیم.

وی در آستانه هفته وحدت با تاکید بر این مطلب که شیعیان طلایه داران وحدت هستند، افزود: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند کوچکترین خطری آنها را تهدید نخواهد کرد، شیعه و سنی باید اسلام را حفظ کند چونکه دین ما شباهت زیادی با یکدیگر دارد و اصل دینمان یکی است.

حجت الاسلام صباحی ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستفیب گفت: بزرگترین ویژگی ایشان در کنار تقوا، همکاری او در پیروزی انقلاب و بیعت با امام (ره) بود، کسانی که افتخار خانوادگی با شهید دستغیب را دارند با بیشترین حمایت را از انقلاب داشته باشند.

خطیب جمعه خرامه با اشاره به سالروز ازدواج پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این ازدواج نقش تعیین کننده ای برای جهان اسلام و اموال حضرت خدیجه (س) نقش بسزایی در تقویت اسلام داشت، ما هم باید زندگی ای تشکیل می دهیم که منجر به تقویت دین شود، اگر دلگرمی ها در دین مان باشد قطعا زندگی زیباتری خواهیم داشت.

وی تمدید تحریم ها توسط آمریکا را نوعی بدعهدی عنوان کرد و افزود: اقتدار ما همان عزت جمهوری اسلامی است که به نمایش جهانیان درآمده است، در خصوص بدعهدی آمریکا مردم ما منتظر تصمیم قاطعانه دولت مردان با همان اقتدار هستند.

حجت الاسلام صباحی ضمن ابراز تاسف از شیوع مسئله سقط جنین در شهرهای کوچک و بزرگ بیان داشت: سقط جنین یعنی قتل یک انسان و فرد قاتل باید دیه بدهد چونکه قاتل است، این کار مخالف قرآن و مخالف اسلام است و دستور اسلام این بوده که به خاطر فقر فرزندان خود را نکشید چونکه ظلم قتل دامن تان را می گیرد.  

خطیب جمعه خرامه با تاکید بر این جمله که مطمئن باشید کسی که خون می ریزد از پا در خواهد آمد گفت: سقط جنین همان زنده به گور کردن مدرن است، همان مردم عصر جاهلیتی که دختران خود را زنده به گور می کردند.

برچسب ها: جنین ، مدرین ، طلایه ، جمعه ، صباحی ، وحدت
نظرات بینندگان