کد خبر: ۱۰۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

رزمایش با صلابت گردان امنیتی سپاه فیروزآباد برگزار شد + تصاویر

فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری (ع)سپاه فجر فارس گفت: گردان امنیتی 606 امام علی(ع) سپاه فیروزآباد از لحاظ توانمندی و آمادگی نیرو در سال 95 رتبه یک کشور را کسب کرده است.

به گزارش  شیرازه به نقل از فیروزنا  رزمایش ضد اغتشاش خیابانی در جهت ارتقا و آمادگی نیروهای گردان امنیتی 606 امام علی (ع) با حضور رجبی فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری (ع) سپاه فجر فارس، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.

فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری (ع)سپاه فجر فارس گفت: سال گذشته یگان امنیتی سپاه فجر فارس با قدرت توانست از دید مسئولین قرارگاه خاتم و نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری رتبه یک در سطح یگان های امتیتی کشور و شهرستان فیروزآباد رتبه یک گردان های امتیتی استان را کسب کند و به نوعی می می توان گفت گردان امنیتی سپاه فیروزآباد از لحاظ توانمندی و آمادگی نیروهای بصیر و با تجربه، رتبه یک کشور را کسب کرده است.

در ادامه افراسیابی فرمانده گردان امنیتی امام علی (ع) سپاه فیروزآباد اظهار داشت: به منظور تقویت و ارتقاء توانایی و آمادگی گردان امنیتی 606 امام علی (ع) در مواقع بروز حوادث احتمالی و نا امنی، از قبیل گروگانگیری و اغتشاش و یا شورش ، رزمایش ضد اغتشاش در باغ بسیج سپاه ناحیه فیروزآباد به اجرا گذاشته شد .

وی افزود: این رزمایش با اجرای آموزشهای متنوع عملیات روانی حین اغتشاشات ، آموزش بکارگیری تجهیزات سازمانی گردان امنیتی ،کارگاه آموزش فنون دفاع شخصی (دستگیری ، رزم تونفا، حمل متهم)، آرایشات سد و تامین و موتوری،  آرام سازی، خود امدادی و دیگر امدادی با روحیه مثال زدنی و جدیت کاری توسط مسئولین و بسیجیان آماده این گردان برگزار شد.

پیمان افراسیابی گفت: در این رزمایش تعدادی از بسیجیان به صورت نمادین به عنوان شورشی اقدام به آتش سوزی و تخریب صوری اموال و گروگانگیری کردند که با درایت و اقدام به موقع نیروهای گردان امنیتی امام علی (ع) و نیروهای امدادی، عملیات اطفاء حریق اجرا و با سرکوب شورش و اغتشاش صوری، گروگان ها آزاد شدند.

فرمانده گردان امنیتی امام علی (ع) سپاه فیروزآباد در پایان از همکاری ویژه ی شهرداری، اداره آتش  نشانی، جمعیت هلال احمر  درمانگاه امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.







نظرات بینندگان