کد خبر: ۱۰۲۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس:

اختلال تلفن همراه در شیراز ناشی از بهینه سازی تجهیزات است

روزگار مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: اختلال های موجود در شبکه تلفن همراه شیراز ناشی از بهینه سازی تجهیزات آنتن های موبایل (BTS) در نقاط مختلف این شهر است.
به گزارش شیرازه، علی اصغر روزگار مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: این اقدام در جهت راه اندازی نسل سوم (3G) و نسل چهارم (4G) تلفن همراه است که بهبود سرویس دهی به مشترکان این اوپراتور را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعویض این تجهیزات به شکل منطقه به منطقه انجام می شود که در گام نخست این کار از شهرک صدرا آغاز شد که با اتمام این کار هم اینک کار رصد اختلال ها و اصلاح آنها در این منطقه در دست انجام است.

او اظهار کرد: با بهینه سازی این سیستم، ظرفیت سرویس دهی به مشترکان افزایش می یابد و امکان برقراری همزمان ارتباط در یک منطقه بین تلفن های همراه بیشتر می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات فارس اضافه کرد: با بهینه سازی و ارتقای این سیستم مشکلاتی از قبیل در دسترس نبودن و قطع مکرر ارتباط اصلاح می شود.
روزگار، تعداد مشترکان تلفن همراه در استان را چهار میلیون و 400 هزار مشترک برشمرد و گفت: بیش از نیمی از این مشترکان مربوط به شهر شیراز است.
او افزود: هم اینک بیش از 98 درصد نقاط استان دارای پوشش تلفن همراه است و ضریب پوشش در جاده های اصلی، شهرها و راه های بین فرمانداری های استان که جزو تعهدات همراه اول است نیز 100 درصد است.

وی از شهروندان خواست که در صورت مواجه با هرگونه اختلال در شبکه تلفن همراه، مورد را با ذکر منطقه از طریق تلفن رایگان و شبانه روزی 9990 اعلام کنند تا موضوع از طریق مجموعه فنی ما پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام شود.

درهفته های اخیر قطع شدن مکالمات موبایلی، برقرار نشدن ارتباط و مواجه شدن با این پیام که مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد، موجب نارضایتی مردم شیراز شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵
0
ما هم باورمون شد واگذارشون بخدا ... فقط بدونین اه و ناله مردم پشتشونه
نامردی شیرازه کامنت های مخالفتو انتشار ندی