کد خبر: ۱۰۲۸۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

نتایج جالب یک نظر سنجی در مورد عملکرد شش ماهه نمایندگان شیراز/ ضعیف در صدر ارزیابی+ عکس

کانال تلگرامی نمایندگان شیراز یک هفته پیش اقدام به برگزاری یک نظر سنجی در میان اعضا حاضر در کانال کرد که نتایج قابل تامل و جالبی به دست آمد.

به گزارش شیرازه، کانال تلگرامی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی که حدودا از آغاز به کار مجلس دهم راه اندازی شده است، بصورت روزانه آخرین نشست ها، سخنرانی و اقدامات نماینده های شیراز را پوشش می دهد.
نتایج جالب یک نظر سنجی در مورد عملکرد شش ماهه نمایندگان شیراز/ ضعیف در صدر ارزیابیاین کانال تلگرامی یک هفته پیش اقدام به برگزاری یک نظر سنجی در میان اعضا حاضر در کانال کرد که نتایج قابل تامل و جالبی به دست آمد.

در این نظر سنجی که با موضوع «عملکرد نمایندگان» روی کانال قرار گرفته از اعضا سئوال شده است که:«عملکرد شش ماهه نمایندگان محترم مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟»

در این نظر سنجی پنج گزینه « عالی، خوب، متوسط،  ضعیف،  باید به نمایندگان فرصت داد» به کاربران برای رای دادن پیشنهاد شده که بعد از گذشت یک هفته، از مجموعه حدود 470 عضو کانال، و بازدید بالای 480 نفر 134 رای در این نظر سنجی داده شده که نتایج زیر بدست آمده است.

«73 رای گزینه ضعیف، 20 رای گزینه متوسط، 19 رای گزینه باید به نمایندگان فرصت داد، 12 رای گزینه عالی و 10 رای گزینه خوب» را انتخاب کرده اند.

بر اساس درصد می توان گفت 54 درصد رای دهندگان عملکرد شش ماهه نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی را ضعیف ارزیابی کرده اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رامین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
2
ای کاش گزینه خیلی ضعیف هم جز گزینه های انتخابی بود
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
1
نیازی به این نظرسنجی نبود تا از میزان ناکارآمدی این افراد آگاه شویم.نمی دانم آنهایی که خوب و عالی زده اند چه چیزی را در نظر داشته اند. شیرازه!! شما هم به سهم اندک خودت در انتخاب شدن این افراد به عنوان نمایندگان شهر شیراز مقصر هستی. آنهایی که به این افراد رای داده اند ببینند که جوگیر شدن و رای دادن به لیست و توجه نکردن به سوابق و تجربیات افراد در حین انداختن برگ رای در صندوق چه تبعاتی را برای شهر و استان دارد. فعتبروا یا اوالابصار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
1
باش تا صبح دولتت بدمد .... هیجانات کاذب و موج سواری سیاسی نتیجه ای بهتر از این نداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
1
آن را که عیان است چه حاجت به بیان است
اینکه چرا این ها انتخاب شدند محل تامل است
مسئولین و دلسوزان نظام باید فکری کنند
در دوره های قبل کم وبیش از این افراد داشته ایم
اما این بار کاملا متفاوت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
1
خیلی خیلی خیلی ضعیف هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵
0
البته نباید زود قضاوت کرد.