کد خبر: ۱۰۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
با هدف حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی

مرکز رشد و فناوری علمی سپاه ناحیه ثارالله شیراز آغاز به کار کرد

با هدف حمایت و تقویت طرح‌های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله در آیین افتتاح مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله اظهار داشت: این مرکز به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ثارالله و در راستای شناسایی و حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی نخبگان آغاز به کار کرد.

اسماعیل محبی‌پور افزود: این مرکز با نام استاد شهید رنجبر زیر نظر معاونت علمی و پژوهشی ناحیه ثارالله با هدف شناسایی، رشد، آموزش و شکوفایی استعدادها و گروه‌های علمی به‌ویژه در حوزه مباحث دانش‌بنیان و تعامل علمی با مراکز آموزشی و ادارات فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این مرکز با شناسایی نخبگان و حمایت از آنها در زمینه مباحث علمی و پژوهشی، افرادی که صاحب طرح علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف باشد را مورد حمایت قرار می‌دهد، گفت: این مرکز در راستای رشد خلاقیت‌های ذهنی و علمی نوجوانان و جوانان باهدف کارآفرینی و عرضه توانمندی‌های پژوهشی در سپاه تشکیل‌ شده است.

محبی‌پور با بیان اینکه برای رشد خلاقیت‌های علمی افراد در جامعه در زمینه‌های گوناگون باید با روحیه انقلابی وارد عرصه شد، بیان کرد: لازمه رشد و ترقی جامعه اسلامی هدایت و حمایت نخبگان صاحب ایده است که این امر با حمایت مراکز علمی و پژوهشی در جهت به منصه ظهور رسیدن توانمندی‌های نخبگان با اتکا به فرهنگ بسیجی میسر است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان